WINACTIE! – Win een prachtige rozenketting van Oohlala!

24 Aug

Dit artikel zal de gedurende periode dat de winactie loopt, sticky bovenaan blijven staan. Natuurlijk verschijnen er ook nieuwe artikelen, hiervoor zullen jullie alleen en stukje verder naar beneden moeten scrollen.

Ter opening van onze beauty website hebben wij, in samenwerking met OohLaLaWebshop, een winactie ontwikkeld!
Nu is het aan jullie om  hier aan mee te doen en onderstaande rozen ketting, in kleur naar eigen keuze, te winnen! De kettingen zijn in vijf verschillende kleuren beschikbaar:

– zwart

– wit (nét nieuw en daarom ontbrekend op de foto!)

– blauw

– nude

– roze

Het gaat als volgt:

– Volg @Beauty_Stylista & @OohLaLaWebshop op Twitter;
– ‘Like’ BeautyStylista op Facebook;
– Zet het volgende in je statusupdate op Twitter: Ik volg @Beauty_Stylista en @OohLaLaWebshop om kans te maken op een rozen ketting. Meedoen? Ga naar http://bit.ly/pH6z5i ;
–  
Laat een comment achter met de stappen die je hebt ondernomen en laat weten welke kleur je zou willen winnen;

– De winactie loopt van  24 Augustus 16:00 uur tot 31 Augustus 20:00 uur;
– De winnaar zal persoonlijk bericht krijgen van ons op 31 Augustus;
– Over de winactie kan/zal niet gecorrespondeerd worden;
– Rechten voorbehouden aan BeautyStylista & OohLaLaWebshop;

Veel succes met de winactie.
We zien jullie reacties graag tegemoet! 

25 Reacties to “WINACTIE! – Win een prachtige rozenketting van Oohlala!”

  1. annemarie 24 augustus 2011 bij 18:01 #

    nudee

  2. oohlalawebshop 24 augustus 2011 bij 18:07 #

    Leuk, leuk leuk!

  3. Rianne 24 augustus 2011 bij 18:28 #

    Leuke winactie!
    Ik volg jullie allebei op twitter als missnailpolish1 en heb het gepost op mijn twitter
    Ik heb jullie ook op facebook geliked
    De roze lijkt mij echt prachtig

    Liefs Rianne

  4. Amanda V. Wezel 24 augustus 2011 bij 18:43 #

    Mijn voorkeur zou zwart zijn. Die is echt vet
    en ik heb alle 3 de stappen uitgevoert
    twitter – follow – like =)

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxHopenhOpenhopenn
    xx

  5. Minke 24 augustus 2011 bij 19:20 #

    Nouhou, ik heb beide accounts gevolgd, ik heb het berichtje getweet, ik heb heel hard geliked op Facebook én ik heb hier gepost. 🙂 En ik zeg: zwaaaaaaart 😉

    Succes met jullie blog & actie!
    Grtz minke

  6. issuh89 24 augustus 2011 bij 21:05 #

    Beste Beauty Stylista,
    Ik heb @Beauty_Stylista & @OohLaLaWebshop gevolgd op Twitter; (Issuh89(
    – ‘Like’ BeautyStylista op Facebook; DONE
    – Zet het volgende in je statusupdate op Twitter: Ik volg @Beauty_Stylista en @OohLaLaWebshop om kans te maken op een rozen ketting. Meedoen? Ga naar http://bit.ly/pH6z5i ;
    – I would LOVE to win a nude rozenketting!
    Succes met jullie nieuwe website!

  7. annemarie 24 augustus 2011 bij 22:45 #

    Ik volg jullie allebei op twitter als annemarieENGES en heb het gepost op mijn twitter
    Ik heb jullie ook op facebook geliked ik vind de nudee het mooiste

    groetjess annemarie

  8. annemarie 24 augustus 2011 bij 22:49 #

    oepps die vorige reactie is verkeerd gegaan nu de goede

    ik heb al vaak aan winacties mee gedaan maar nooit gewonnen maar ja dat waren ook niet echt hele mooie dingen maar deze ketting vind ik echt supperr moooi en toevallig heb ik laast ook nog zo`n ring gekocht en ik heb jullie beide gefollowt geliket en het allerlieft wil ik de nudee

    xx annemarie engels 14 jaar

  9. Valerie 25 augustus 2011 bij 11:04 #

    Hallo,

    Nou, dit vind ik echt een superleuke winactie dus ik doe mee!
    Ik follow beautystylista en oohlalawebshop op twitter
    Ik heb beautystylista geliked op facebook (het artikel en het account) 🙂
    Ik heb het berichtje in mn status update gezet
    En nu laat ik een comment achter met de kleur die ik graag zou willen!
    Mij lijkt de nude kleur heel erg mooi, maar ook de roze vind ik erg mooi. Maar de nude vind ik het mooist ❤

  10. Nadia Segers 25 augustus 2011 bij 11:41 #

    Ik ben half Ned , half Belg (met een Nederlands adres),
    vandaar dat mijn facebook belgisch is.

    Ik heb je dus geliked op facebook : Nadia Segers
    Volg beiden op twitter &
    heb getweet :
    https://twitter.com/#!/xNadiaBbii/status/106661918328098816

    Mijn eigen site is in de maak, en ik weet hoe moeilijk het is een site te onderhouden.
    Dus echt wel chapeau,
    je hebt een erg leuke site!

    áls ik zou winnen, zou ik voor de nude kleur gaan,
    deze vind ik persoonlijk het mooiste & valt ook het makkelijkste te combineren

    Doe zo verder & spannend!

    xxx Nadia

  11. Maaike Soeter 25 augustus 2011 bij 11:50 #

    De tweet van jullie staat op Twitter! Nu maar hopen dat veel mensen het lezen!
    Welke kleur? Doet u maar roze!

  12. iarekittyblog 25 augustus 2011 bij 12:45 #

    Heb alle stappen ondernomen! Ik volg jullie op twitter, heb de facebook pagina een grote ‘like’ gegeven en heb het twitter bericht gepost! Ik zou kiezen voor wit als ik zou winnen, hij staat niet op de foto maar ik vind witte rozen altijd mooi 😛

  13. Amanda Chow (@aatje89) 25 augustus 2011 bij 16:40 #

    Ik heb alle stappen gevolgd (followen, liken, tweeten) en zou graag de roze willen winnen.

  14. Nathalie (@Natje_9999) 25 augustus 2011 bij 22:43 #

    Superwinactie meiden!
    Mijn tweede naam is Roos en het zwarte roosje is tegelijk stoer én stylish en past perfect bij me, dus zo gelukkig mogen zijn om mijn naam hier binnenkort te mogen zien verschijnen als winnares van dat mooie zwarte roosje, dat zou fantastisch zijn! 🙂

    Ik volg beide accounts op Twitter onder de naam @Natje_9999
    Mijn tweet kan je hier lezen: http://twitter.com/Natje_9999/status/106826739715551232
    Deze blog heb ik met plezier geliked op Facebook.
    Ook het artikel zelf heb ik met plezier een likeje gegeven en geshared op mijn eigen profiel op Facebook! 🙂

    Ik duim alvast! 🙂

    Succes nog met jullie blogje, het ziet er echt veelbelovend uit! 🙂 En bedankt voor deze leuke giveaway! 🙂

    Liefs,
    Nathalie

  15. Nathalie (@Natje_9999) 25 augustus 2011 bij 22:46 #

    Oh, misschien nog effe de link van Facebook mee doorgeven, aangezien ik in mijn vorige reactie vertelde dat ik deze superwinactie daar ook gedeeld heb, kan dit handig zijn… 😉

    Liefs,
    Nathalie

  16. Joy (@GewoonGezellie) 26 augustus 2011 bij 00:17 #

    Wat een gave kettingen. Ik doe mee hoor 🙂
    Ik volg jullie nu beiden 🙂 En ook op FB
    mijn tweet: http://twitter.com/GewoonGezellie/statuses/106852195433070592

    Voorkeur gaat naar de nude of roze 🙂

  17. Mandy 26 augustus 2011 bij 12:40 #

    Ik doe graag mee!
    Ik volg jullie via twitter (nailgloss)
    Mijn tweet: http://twitter.com/#!/Nailgloss/status/107039144219394049
    Ik heb het geliked op fb
    Ik zou graag de roze willen winnen

  18. Dees 26 augustus 2011 bij 19:10 #

    Ik volgde Beautystylista al op FB n Twitter, maar OohLaLa Hoort er nu ook bij. Natuurlijk heb ik ook mijn status geupdate 🙂

    Favo Kleur: Roze <3!

  19. Fleur 27 augustus 2011 bij 00:33 #

    Hey meiden!

    Ik volg beide accounts op Twitter, heb jullie geliked op Facebook en heb de tweet geplaatst! Wat een leuke actie om de opening van deze site mee te vieren 🙂 Ik vind het nude rozenkettinkje het mooist, heel cute!

    X

  20. Dreamkey Design (@Dreamkeydesign) 27 augustus 2011 bij 11:15 #

    Ook ik heb jullie gevolgd & getweet!
    Op Facebook ben ik ‘Nienke van de Water’.
    (Ik zit standaard achter m’n bedrijfstwitter :p)

    Ik vind trouwens de kleur Nude echt enorm mooi 🙂

    Groetjes, Nienke

  21. Alida 27 augustus 2011 bij 11:36 #

    Stap 1 ik volg beauty_stylista
    Stap 2 ik volgde OohlalaWebShop al
    Stap 3 ik vind BeautyStylista leuk op Facebook
    Stap 4 ik heb de tekst getwitterd

    Mijn voorkeur gaat uit naar de kleur zwart
    En nu maar hopen dat ik hem Wim
    Spannend ………

  22. leonieee ★ (@xleeoniee) 30 augustus 2011 bij 23:18 #

    Ik volg beide accounts op twitter, heb ge RT op twitter & ik vind de Facebook pagina leuk. Zelf zou ik voor de nude gaan!

  23. xkimhartje 21 mei 2013 bij 15:17 #

    Hii , wat een leuke webshop!
    Ga zeker wat bestellen 🙂
    xx

    http://www.livelaughlove.weebly.com

Trackbacks/Pingbacks

  1. TWITTER ACTIE!! « - 24 augustus 2011

    […] Neem dan snel een kijkje op de blog van Beautystylista. […]

Geef een reactie

