Extrema

31 Aug

Wat zouden je vrienden of ouders ervan zeggen, als je met paars of groen haar naar huis zou komen na een bezoekje aan de kapper? Misschien is het wel een bewuste keuze om er extreem bij te lopen of is het onnodig fout gegaan met kleuren van je haar .. Ach iedereen heeft zo wel eens wat!

Zoals jullie wellicht bij de ‘About Us’ pagina hebben kunnen zien, ben ik (Lisanne) niet heel extreem qua haarkleur, make-up of accessoires. Maar toen ik mijn eindexamen gala had, ging ik eens op de extreme tour. Al weken, of was het nou maanden, heb ik op internet gezocht naar een perfect kapsel voor bij mijn zwarte jurk die ik al tijden in huis had. Na overleg met mijn vaste kapper, had ik besloten om op de heftige kapsels af te gaan. Ik moest nog erg wennen aan het idee dat ik niet m’n vaste kapsel kon doen – maar ach .. ik wou dit zelf.

Na 2,5 uur bij de kapper te hebben gezeten, een halve bus haarlak erdoor & ongeveer 30 speldjes verder was ik klaar om thuis mijn jurk aan te doen en mezelf voor het eerst in vol ornaat te zien. Eenmaal met veel moeite in m’n jurk gehesen, tot het tijd was voor de spiegel : Wát een verandering. Zo herkende ik mezelf echt niet terug .. dus was heel benieuwd hoe mijn vriendinnen zouden reageren. Gelukkig vond iedereen mijn look helemaal te gek & viel alles in de smaak.

En zie hier het resultaat van mijn kappers avontuur: (en ja het is lang lang geleden – namelijk 2007 ;))

Zoals te zien heb ik dus gekozen voor een (vrij) extreem kapsel voor mijn doen. Het is opgestoken in het midden met een soort van staartje achter. Verder werd mijn haar getoupeerd zodat het wat meer qua volume leek dan ik zelf heb. Aangezien ik heel dun haar heb, en van nature niet echt een voluptueus bos haar heb is dat een ideale oplossing. Als je dus wat extreems wil; ga vooral voor een advies naar de kapper – die weten het toch het allerbeste wat wel/niet bij je past.

Wat is het extreemste wat jij qua haar/make-up/beauty hebt gedaan?
Laat het achter in een comment & deel het met ons! 

Geef een reactie

