Milow / North & South

1 Sep

Via de SkyRadio Music Shop heb ik de nieuwste CD van Milow bemachtigd. Op de site van SkyRadio kan je je aanmelden voor het Music Panel – hier spaar je dan punten voor elke Music Panel die je invult per maand. Eenmaal bij 200-250 punten kun je dan kiezen uit een lijst van CD’s, DVD’s en boeken. Toen ik eenmaal genoeg punten had, werd ik erg blij van de lijst die een paar weken geleden online stond. Onder andere stond Milow in de lijst, en heb deze gelijk besteld uit de shop.

Toen ik weer thuis kwam van vakantie, lag er een enveloppe op me te wachten met de cd van SkyRadio. Deed ‘m gelijk in m’n laptop – importeerde ‘m in iTunes, drukte op ‘play’ & ging achterover zitten om te luisteren. Ik werd overspoeld door geweldige muziek, die geweldige stem van Jonathan vandenBroeck & de meest geweldige lyrics. Ik wist bijna meteen al dat ik deze cd heel vaak zou gaan draaien. En wat ik al verwachtte; ik draai echt élke dag wel een paar nummers of de hele cd vanuit mijn laptop.

Ik was, voor North&South, al redelijk into Milow – maar na het horen van deze nieuwste CD van onze zuiderbuur ben ik compleet om. Iedereen kent ondertussen wel ‘You Don’t Know’ & ‘Ayo Technology’ – maar de nieuwste twee singles van deze CD zijn ook meer dan de moeite waard. ‘You & Me (in my pocket)’ was de eerste single van North & South; die tot #24 in de single top100 kwam, die kent iedereen ook vast wel. Waar de nieuwste single misschien nog wat onbekender is, namelijk ‘Little in the Middle’; dit nummer wordt nu steeds vaker gedraaid op de NL’se radio stations. Als ik dan toch favoriete nummers op de CD moet aanwijzen, zijn het ‘Building Bridges’ & ‘California Rain’ – echt páreltjes!

Dus hou je van relaxte, prachtige en geweldig gezongen muziek – ga snel de CD halen bij de FRS, Mediamarkt of zoiets om hem op te halen! Een ábsolute aanrader: Milow / North &  South!

Geef een reactie

