Review: YSL Lipstick

3 Sep

Eens in de zoveel tijd zullen wij producten, die we zelf regelmatig gebruiken, gaan review’en op de site en hier onze mening over geven. Dit kan over make-up gaan maar ook over evenementen, muziek, beautyproducten en ga zo maar door.

Deze week gaat het over de Yves Saint Laurant lipstick Rouge Volupté no. 2

Ik heb deze lipstick ontdekt via iemand anders die ‘m ophad – en ik gelijk verliefd werd op de kleur; naam & kleur opgeslagen in m’n telefoon. Zodra ik de mogelijkheid had, ben ik ‘m gelijk gaan halen bij ICI Paris XL. Terwijl ik de kleur aangebracht echt prachtig vond, begon ik te twijfelen in de winkel bij het zien van de tester. Nog maar een keer geprobeerd met m’n pink de kleur aan te brengen op m’n lippen & was ik om: ik moest ‘m hebben!

Gelukkig had ik nog wat extra korting, waardoor er bijna 10,- EUR vanaf ging. De ‘normale’ verkoopprijs voor deze prachtige lipstick is 29,95 EUR bij ICI Paris XL. Meeste parfumerie winkels hebben wel een standaard korting, waardoor er altijd nog wel wát euro’s afgaan. Voor deze lipstick vind ik dat een prima prijs – want wat je ervoor betaald krijg je absoluut terug in het product haar kwaliteit!

Hieronder nog een foto van de lipstick aangebracht & als swatch:

Zoals je kunt zien is de kleur aangebracht verschillend van de kleur op de bovenste foto in de houder. Hierdoor vind ik de kleur op de lippen eigenlijk nog mooier dan ‘ie eigenlijk al lijkt in de houder. Het aanbrengen van de lipstick gaat ook heel gemakkelijk, en dekt na 1 keer eigenlijk wel de kleur die een algemene lipstick zou moeten geven. Hierdoor heb je niet veel nodig om hem elke keer aan te brengen, en doe je dus erg lang met deze lipstick.

De Yves Saint Laurent – Rouge Volupté no. 2 is een prachtige lipstick uit het iets duurdere segment – maar dan krijg je er ook absoluut wat voor terug. Namelijk een goed dekkende, lang houdende en vrouwelijke lipstick die volgens mij iedere vrouw in haar toilettas moet hebben!

Wat is jullie favoriete lipstick/lipgloss? Laat het achter in een comment!

Geef een reactie

