10x high heels

4 Sep

Welke vrouw houdt er nu niet van prahtige hoge hakken? Ikzelf vind ze meestal erg mooi mits je er natuurlijk op kunt lopen. Dat laatste is bij mij helaas niet het geval .. hoe graag ik het ook wil en hoe mooi ze ook staan, het lukt me niet erop te lopen zonder mijn enkels te verzwikken. Plus het ziet er niet uit, dus dan doe ik het maar niet. Terwijl ik daardoor wel een stukkie langer zou zijn, met mijn 1.63m had het best gekund!

Het blijft natuurlijk altijd heerlijk om op internet en in tijdschriften plaatjes van absolute high heels op te zoeken. Daarom hebben wij voor jullie 10 bijzondere exemplaren uitgezocht!

Geef een reactie

