Beautystylista test: Catrice ‘Khaki Perry’.

5 Sep

Sinds alweer een paar weken ligt de LE collectie ‘modern muse’ van Catrice in de schappen bij de Kruidvat en Trekpleister. Vandaag zullen wij eens de Khaki Perry lak onder de loep nemen, wat vinden we hier nu eigenlijk van?

Khaki Perry is het enige lakje wat ik (Laura) uit deze collectie heb gehaald. De aparte kleur sprak me erg aan, zoiets kleur had ik nog niet in mijn collectie! Het is lastig te omschrijven, maar het is een beetje een groenige/grijzige/goude kleur met een lichte shimmer erin. Ik twijfelde ook niet langer en voor een prijs van €2,49 nam ik het lakje mee.

Zoals we van Catrice gewend zijn is er niets op aan te merken aan de verpakking en ook dit lakje hebben ze weer een toffe naam meegegeven: Khaki Perry. Het kleurtje zal erg van pas komen in de herfst!

De lak lakt prima en ook op het kwastje is niets aan te merken. Of het fijn lakt kan wel eens verschillen aan welke lak je van Catrice hebt. Ik heb namelijk een paar (Am I blue or green?, Bye bye birdy) die verschrikkelijk lakken. Khaki Perry daarintegen lakt prima en dekt ook vrij goed. Ik heb op de foto twee laagjes aangebracht en dat is meer dan genoeg.

Excuses voor mijn droge nagelriemen.

Op de foto draag ik de lak al drie dagen en het ziet er nog prima uit. Wel heb ik er nog een topcoat overheen aangebracht.

Ik ben zeer te spreken over dit lakje en ik denk dat ik ‘m nog veel zal dragen de komende tijd!

+ verpakking

+ kwastje lakt fijn

+ dekt na twee laagjes prima

+ houdt langdurend

+ pijs

– helemaal geen!

Ben jij ook helemaal weg van dit lakje en baal je dat je ‘m niet hebt kunnen kopen omdat het al uitverkocht is? Dan hebben wij goed nieuws voor je: de modern muse lijn zal worden opgenomen in het vast assortiment van Catrice!

Wat vind jij van Khaki Perry?

Eén reactie to “Beautystylista test: Catrice ‘Khaki Perry’.”

  1. Nicole 18 september 2011 bij 10:08 #

    Ik heb dit lakje toevallig deze week aangepast. En na het zien van deze foto’s, ben ik daar erg blij mee!

Geef een reactie

