Ik ga op reis en ik neem mee ..

6 Sep

Vanmiddag ga ik met de trein richting Groningen. Wat ik daar allemaal precies ga doen voor m’n school kunnen jullie in de loop van de week lezen op mijn persoonlijke blog. Ik slaap in elk geval vanavond bij familie. Natuurlijk neem ik ook mijn toilettas mee met mijn make-up en verzorgingsproducten mee, ik moet er natuurlijk wel een beetje toonbaar uit blijven zien. Kijk verder om te zien wat ik meeneem in mijn toilettas.

In dit lieve schattige make-uptasje van Oilily heb ik mijn make-up zitten. De producten die mee gaan zijn eigenlijk mijn basic producten. Ik ga niet slepen met oogschaduw en blush e.d. omdat het maar voor één nachtje is. Zoals ik als zei zijn het mijn basis producten, ik draag ook niet elke dag dezelfde oogschaduw en vaak genoeg ook helemaal geen. Vandaar dat die niet met me mee naar het Groningse land gaan.

Wat ik wel mee neem is te zien op de volgende foto:

Maybelline dream mat powder – Maybelline drama gel liner + kwastje – Bourjois healthy mix concealer – Essence lipstick I’m sailing – John van G wenkbrauwgel – Maybelline one by one mascara – wenkbrauwpotloodje van de HEMA – wimperkruller 

Ik hoor jullie denken: ‘Geen foundation?’ Nee, geen foundation. Ik neem het niet mee puur omdat ik het teveel geklooi vind en dat het ruimte in neemt. Ik draag meestal wel elke dag foundation, maar alleen plaatselijk waar onzuiverheden zitten. Deze keer is dat niet zo’n ramp en kom ik ook wel uit de voeten met alleen wat concealer en poeder.

Qua verzorgingsproducten neem ik allemaal cute mini’s mee. Waarom in godsnaam, zou je denken. Het is maar voor één nachtje en ik kan daar ook heus wel shampoo e.d. lenen. Weet ik wel, maar ik vind het gewoon leuk! Ook heb ik van die navulflesjes en potjes gekocht bij de Etos, waardoor ik wat van mijn vaste producten kan meenemen in plaats van de hele verpakking.

Alles gaat in deze geweldige, mega fantastische, prachtigste toilettas éver (not!):

En over de inhoud nog maar te zwijgen .. pfoeh, als ik het allemaal zo op een rijtje zie staan schaam ik me dood. Dat allemaal voor één nachtje! Maar hé, zoals ik zei vind ik het gewoon leuk om allemaal mini’s mee te nemen en zo leer je ook weer nieuwe producten kennen!

Houd je vast voor de inhoud van mijn toilettas qua verzorgingsproducten:

Demakeup reinigingsdoekjes – Nivea dagcreme control shine (overgepot in het witte potje) – Dove deodorant Beauty finish – Guhl shapmoo voor normaal tot droog haar – Dove douche gel – Kruidvat desinfecterende handgel (heb ik sowieso altijd bij me!) – Garnier oogmake-up reinigingslotion – Nivea zuiverende tonic – Haarlak van L’oréal Elnett Satin – Volume mousse van Schwarzkopf taft.

Natuurlijk gaat er nog meer mee, denk aan: tandenborstel/pasta, haarborstel, haarelastiekjes etc. maar dat vond ik niet de moeite waard om op de foto te zetten als je me begrijpt wat ik bedoel. 😉

Wat neem jij zeker mee aan make-up en verzorgingsproducten als je ergens anders overnacht?

Geef een reactie

