Tag: Wat heb je liever?

8 Sep

Via OhFashion.nl kwamen wij op een tag in de bloggers wereld; namelijk ‘Wat heb jij liever?’. Een tag waar je 15 vragen hebt met keuzes gerelateerd aan beauty, fashion & lifestyle. Dit past dus precies in ons BeautyStylista concept, vandaar onderstaande tag. Vandaag vult Lisanne haar antwoorden in en verderop in de week komt ‘ie nog een keer voorbij door Laura.

1. Geen wenkbrauwen of een duidelijk, zichtbare zwarte snor?
Lisanne: Ik denk dat ik voor de wenkbrauwen ga; want die kan je altijd nog bijtekenen of poederen – waardoor het lijkt alsof ze er alsnog zitten.

2. Hele mooie gezonde perfecte nagels hebben maar nooit meer je nagels mogen lakken of zwakke ongezonde nagels die je wel mag lakken?
Lisanne: Ik bijt al vanaf heel jong al nagels – dus ik ben gewend aan ongezonde nagels. Zoals jullie wellicht weten, ben ik gék op nagellak – maar dat kan bij mij dus alleen op m’n teennagels. Heel graag zou ik daarom ook op mijn nagels ook een mooi kleurtje willen hebben. Daarom kies ik voor de zwakke ongezonde nagels die ik wel mag lakken.

3. Lang haar tot je voeten of gemillimeterd haar?
Lisanne:
 Ik ben gewend aan mijn huidige lengte, net tot m’n schouders. Als ik dan zou moeten kiezen tussen lang haar tot m’n voeten of gemillimeterd – kies ik toch voor lang haar tot m’n voeten. Daar kan je nog genoeg mee, met gemillimeterd kun je écht niks!

4. Voor eeuwig met een smokey eye rondlopen of voor eeuwig geen oogmakeup meer gebruiken?
Lisanne:
Sowieso smokey eyes! Ik kan niet zonder mijn oogschaduw, eyeliner en mascara!

5. Heel erg rode wangen of een grauw gezicht zonder kleur?
Lisanne:
Ik denk dat ik dan maar voor een grauw gezicht ga – dan kan je er nog gewoon foundation & bronzing powder tegenaan gooien om er nog een mooie kleur van te maken.

6. Geen cosmetica meer gebruiken of alleen nog maar cosmetica gebruiken dat op dieren is getest?
Lisanne:
Klinkt misschien heel lullig, maar dat wordt dan toch echt cosmetica wat op dieren getest is. Ik kan gewoon niet zonder mijn beauty ritueel(tje).

7. Gelige tanden met een perfect recht gebit, of scheve tanden die wel mooi wit zijn?
Lisanne:
Geef mij dan maar gelige tanden met een perfect recht gebit. Er zijn nog genoeg manieren en dingen om het weer wit te krijgen/maken.

8. Voor 1 dag op je school/werk verschijnen met een niet draagbare look, en raar opkijken als mensen er wat van zeggen of die dag zogenaamd ziek zijn.
Lisanne:
Dan maar ziek .. heb geen zin in rare gezichten ofzo!

9. Nooit meer nagellakremover mogen gebruiken (dus gewoon wachten tot je nagellak afbladderd of het er afkrabben) of iedere dag opnieuw je nagellak er af moeten halen?
Lisanne: Dan maar wachten tot ’t afbladderd of krabben. Ik heb het sowieso niet echt op nagellakremover – vies spul!

10. Een bodylotion gebruiken die de huid ontzettend zacht, mooi en gezond maakt maar wel ontzettend stinkt, of een bodylotion gebruiken die heel lekker ruikt (waar je wel de hele dag aan zou kunnen snuiven) maar verder niet zo veel doet voor je huid?
Lisanne: Liever een body lotion die veel doet voor m’n huid – ervaring met niet stinkende body lotions heb ik toch al – dus dat maakt me dan niks meer uit 😉

11. Je haar in een kinky kleur verven (denk als fel roze, groen) of grijs?
Lisanne: Oei .. een lastige! Denk dat ik dan toch maar voor grijs ga; maar dan niet oud-achtig grijs, maar gewoon hip grijs.

12. Je gezicht nooit meer scrubben of alleen nog maar je gezicht mogen scrubben met echte suiker/zout korrels?
Lisanne: Ik scrub eigenlijk m’n gezicht héél weinig .. (i know .. slecht!) Dus dan maar zonder scrub!

13. Een vreselijk hoerige lipliner om je mond, of uitgelopen panda ogen?
Lisanne: Het liefste allebei niet, maar als ik dan toch móet kiezen – maar een matchende lipliner met een mooie lipstick/gloss. Want uitgelopen panda ogen weet ik sowieso dat het tótaal niet bij me staat.

14. Nooit meer cosmetica kopen bij de parfumerie (Douglas, Sephora, enz) of nooit meer bij de drogist?
Lisanne: Jongens! Deze is nog veel moeilijker! Ik koop genoeg bij de Douglas namelijk (Lees: MAC), maar ook veel te veel bij een Kruidvat of Etos (Catrice, Essence etc.) Damn! Sorry .. maar deze sla ik echt over – ik kan écht niet kiezen!

15. De komende 1,5 jaar geen make-up meer kopen (alleen geen makeup dus, verzorging mag wel!) of je hele stash inleveren (dus ook verzorgings) maar daarna direct voor 250 euro alvast wat nieuwe dingen kopen?
Lisanne:  Dan maar inleveren en nieuwe stash kopen! Ook al ben ik bang dat 250 EUR niet eens genoeg is voor het opnieuw kopen van m’n huidige stash! Ja zo’n addict ben ik! 😉

Geef een reactie

