Tag: wat heb je liever? (Laura)

10 Sep

1. Geen wenkbrauwen of een duidelijk zichtbare, zwarte snor?
Geen wenkbrauwen! Tegenwoordig kunnen ze wenkbrauwen ook heel mooi tatoëren, zodat het heel natuurlijk lijkt. Ik ken iemand die dat heeft, en je hebt echt niet snel door dat ze fake zijn! Om nou een zwarte snor te hebben .. jugh. Keuze snel gemaakt! En anders zou ik ze altijd nog bij kunnen tekenen. Om nou om het hutje je snor te harsen lijkt me ook zo’n gedoe en is vooral erg pijnlijk!

2. Gezonde, perfecte nagels die ik niet mag lakken of zwakke nagels die ik wel mag lakken?
Deze vind ik wel heel erg lastig! Net als Lisanne ben ik een nagelbijter, misschien dat ik nu beter ex-nagelbijter kan zeggen, want ik ben al iets van een maand gestopt en mijn nagels zijn nu veel mooier en sterker! Aan de andere kant ben ik gek op nagels lakken en heb ik alle kleurtjes van de regenboog wel in mijn stash staan .. ik ga toch voor de laatste optie: zwakke nagels die ik wel mag lakken. Je kunt altijd nog nagelverharder gebruiken niet waar? 😉

3. Lang haar tot op mijn voeten of gemillimeterd haar?
Dan maar lang haar tot op mijn voeten. Ik zal het dan wel gaan opsteken of in een knot dragen. Maar gemillimeterd haar vind ik ook 10x niets, krijg ik zo’n rond koppie van.

4. Voor altijd een smokey-eye of nooit meer oogmake-up dragen?
100% de smokey-eye!


5. Altijd rode wangetjes of een grauw gezicht?

Ik heb nu ook over het algemeen vaak rode wangen. Geen flauw idee hoe dat komt, maar ik vind het altijd wel natuurlijk staan. Ik gebruik op mijn wangen dan ook nooit foundation. Altijd rode wangetjes dus!

6. Geen cosmetica gebruiken of cosmetica dat getest is op dieren gebruiken?
Ik moet eerlijk bekennen dat ik er nooit op let of cosmetica op dieren getest is. (shame on me!) Ik ga dus voor de laatste optie.

7. Een gelig, maar perfect recht gebit of scheve, maar witte tanden?
Een gelig, maar perfect recht gebit. Ik heb in mijn leven drie beugels gehad en er is heel wat werk verricht door de tandarts om mijn scheve smoeltje recht te krijgen. Het is hem onwijs goed gelukt dus ik huppel nu door het leven met een (perfect) recht gebit! Aan de geligheid kun je nog genoeg dingen doen, dus dát valt wel op te lossen.

8. Een dag op school/werk komen met een niet draagbare look of me die dag ziek melden?
Tsja, wat versta je onder een draagbare look? Ikzelf ben meestal niet van de heftige kleuren oogschaduw, dat past gewoon niet bij me. Dus in dat geval zou ik me ziek melden.

9. Nooit meer nagellakremover gebruiken en wachten totdat mijn nagellak eraf brokkelt, of elke dag m’n nagels opnieuw lakken?
Dan maar elke dag m’n nagels lakken. Ik lak mijn nagels nu trouwens niet elke dag, maar best wel regelmatig! Als mijn nagellak begint te chippen haal ik het er gelijk af, ik wil wel met verzorgde nagels/handen rond lopen.

10. Een stinkende, maar verzorgende bodylotion gebruiken of een lotion dat niets doet maar heerlijk ruikt?
Mijn huid is redelijk normaal. Niet extreem droog of iets dergelijks. Een bodylotion hoeft voor mij dan ook niet veel te doen, dus ik kies voor de bodylotion die niets doet maar wel heerlijk ruikt!

11. M’n haar in een kinky, felle kleur verven of grijs?
Grijs! Grijs haar is tegenwoordig juist een trend. Je hebt natuurlijk verschillende tinten grijs en ik vind dat bést mooi! Dat past toch wat meer bij me dan een kinky, felle kleur. 😉

12. M’n gezicht niet meer scrubben of alleen nog scrubben met flinke korrels suiker en zout?
Scrubben met flinke korrels suiker en zout! Dat kan prima als scrub dienen. Je vind op internet zo talloze manieren om je eigen huis-tuin en keuken scrubje te maken.

13. Een hoerige lipliner of de zogenaamde panda ogen?
Dan maar een hoerige lipliner. Maar ik zou er wel voor zorgen dat ie matcht met mijn lipstick of gloss.

14. Nooit meer cosmetica kopen bij de parfumerie of nooit meer bij de drogist?
Nooit meer cosmetica kopen bij de parfumerie. Dit doe ik nu ook zelden, puur omdat ik dat niet heb in mijn woonplaats. Bij drogisten heb je ook zát keus tussen verschillende merken en kwaliteit, no problemo.

15. De komende 1,5 jaar geen makeup meer kopen of mijn hele stash inleveren om vervolgens voor 250 euro nieuwe te mogen kopen?
Dan lever ik mijn stash wel in en koop ik allemaal nieuwe goodies!

Geef een reactie

