Review: Too Faced Naturel Eye Palette

16 Sep

Wie kent ‘m nu niet? Het Too Faced Naturel Eye Palette. Eén van de bekendste oogschaduwpaletten op beautygebied. Ikzelf zat al tijden te azen op dit palet en zag ‘m dan ook vaak voorbij komen op verschillende blogs. Alleen die €40,- hield mij een beetje tegen plus het feit dat er niet eens een Sephora in Friesland zit ..

Toen ik een paar weken geleden op de website van Sephora las dat ze stapelkorting hadden, had ik de beslissing gemaakt. Wanneer ik in Groningen ben (vorige week woensdag dus) koop ik ‘m! Ik vond dat ik dat wel verdiend had na een zomer lang leren in plaats van vakantie hebben en met de korting van 20% kostte het palet nog ‘maar’ €32,-. Kijk mee voor de swatches en mijn mening.

Als eerst: wauw, wat ziet dit palet er práchtig uit! Alleen voor de verpakking zou je ‘m al moeten aanschaffen! Het palet zelf zit in een kartonnen doosje en de verpakking om het palet zelf heen is erg chique en net als het doosje van karton. Dit is misschien voor sommige een nadeel dat het van karton is. Ik heb het palet nu iets meer dan een week in huis dus ik kan nog niet goed zeggen of ie snel beschadigd of iets dergelijks. Ik ben er in elk geval erg voorzichtig mee. 😉

Wanneer je het palet opent *haleluja* schitteren negen prachtige neutrale kleurtjes te gemoed. Er zitten drie highlighters in (Heaven, Silk Teddy en Nude Beach), twee matte oogschaduws (Velvet Revolver en Sexspresso) en vier shimmer oogschaduws (Push-Up, Erotica, Honey Pot en Cocoa Puff). Met elk rijtje kun je een andere look maken. Er zitten namelijk drie kleine kaartje bij gelevert waarop staat aangegeven hoe je een day, classic of fashion look kunt maken. Erg handig en leuk als je even niet goed weet waar je moet beginnen! Verder zit aan de voorkant nog een klein laadje waarin een klein kwastje zit. Een sponsapplicator en een schuin afgesneden kwastje.

Ik vind de kleuren echt geweldig! Ze hebben een mega goede pigmentatie, blijven goed zitten en blenden gemakkelijk met elkaar. Met de verschillende kleuren die het palet bevat kun je erg veel looks maken. Ik heb het palet nu al regelmatig gebruikt en ik vind het erg leuk om nieuwe combinaties uit te vinden.

Ik kan serieus geen negatief punt bedenken aan dit palet. Misschien de prijs ja, want je betaalt €40,- voor dit juweeltje. Bij de Sephora hebben ze regelmatig kortingsacties, zoals ik ook had, dus dat scheelt je dan weer wat euro’s. En ja .. hij is de prijs gewoon waard!

Too Faced is te koop bij Sephora voor een prijs van €40,-

Eén reactie to “Review: Too Faced Naturel Eye Palette”

  1. Liann. 16 september 2011 bij 19:22 #

    Mooi!

Geef een reactie

