Review: Lucky Lips Lip Scrub

22 Sep

Een tijdje geleden won ik via een twitteractie een Lucky Lips Lip Scrub bij indeWatten. Hier was ik erg blij mee, want ik had nog nooit een lip scrub gebruikt! Ik heb vaak last van droge lippen met veel velletjes en dan voornamelijk in de winter. Deze “Lucky Lips” Lip Scrub zou daar ideaal voor zijn! Ik testte het voor jullie uit.

<

Als eerste ziet de verpakking er erg cute uit. Het is een klein zilverkleurig blikje wat je gemakkelijk kunt meenemen. Op de voorkant staan lippen afgedrukt (hoe toepasselijk!) en behalve de naam van het product en naam van de shop staat er ook de ingrediëntenlijst op afgebeeld.

<

Wanneer je het blikje opent, wat overigens gemakkelijk open gaat en sluit door de draai sluiting, komt een fel roze scrub je tegemoed. Het ruikt erg zoet, een beetje naar snoep. De scrub is gemaakt van natuurlijke ingrediënten, waardoor het niet erg is als je perongeluk wat scrub in je mond krijgt.

Je neemt een klein beetje scrub op je vinger (meer is echt niet nodig!) en wrijft dit zachtjes met ronddraaiende bewegingen over je lippen. Je hoeft niet hard te duwen, maar kan je kan gewoon zachtjes over je lippen gaan. Het vel van je lippen zijn immers erg dun, dus doe voorzichtig! Als je het goed hebt ingemasseerd laat je het ongeveer 10 minuten op je lippen zitten. Hierna kun je het verwijderen of als je zin hebt er gewoon af likken. Na afloop warmen mijn lippen heerlijk zacht en mijn velletjes waren verdwenen. Om je lippen goed te verzorgen kun je het beste na de tijd ze insmeren met een lippenbalsem, zo blijven ze lekker soepel!

Ik vind deze “Lucky Lips” Lip Scrub een erg fijn product en zou het dan ook iedereen aanraden die last van droge lippen met velletjes! Mijn lippen zijn er erg van opgeknapt en wanneer ik merk dat ik weer velletjes begin te krijgen pak ik mijn scrub te voorschijn.

De “Lucky Lips” Lib Scrub is te koop bij de webshop van indeWatten en voor een fijne prijs van €4,50 ontvang je 20 gram lip scrub, waar je erg lang mee zult doen.

Geef een reactie

