NOTD: Catrice no. 570 – Beavis & Mud-Head

23 Sep

Sinds kort is de herfstcollectie van Catrice bij (sommige) Kruidvat te vinden; waar onder andere deze lak tussen hoort.

De 570 – Beavis & Mud-Head van de Ultimate Nail Lacquer collectie. Ik had ‘m al bij de preview gezien & was al heel benieuwd naar de kleur, omdat ik ook nog geen donkere/bruinige kleur in mijn collectie heb.  Daarom wou ik deze als 1 van de weinige lakjes zéker weten hebben. Gelukkig kwam ik via Silja aan de informatie, dat de collecties langzamerhand in de winkel kwamen – dus ik maar goed gaan zoeken & gevonden in de stad.

Ik vind de kleur erg mooi, maar heeft wel minstens 2 lagen nodig om goed te dekken. Op de foto is een lichte glans te zien, dit komt niet direct van de Beavis & Mud-Head, maar van de top coat van Catrice – ‘Quick Dry, High Shine’. Daardoor is de 570 erg mat van zichzelf & heeft voor de glans absoluut een top coat nodig.

De kleur zelf is toch niet compleet bruin – maar geeft ook op 1 of andere manier een beetje donkergroen-ige coat. Hierdoor wisselt de kleur eigenlijk hoe je er tegenaan kijkt; ene moment is ‘ie toch echt bruin – maar dan weer beetje bruin-groen. Dus het is absoluut een speelse lak!

Als je een beetje dezelfde kleur zou willen, maar dan met een glimmer/glans erin; zou ik gaan voor de Limited Edition van Catrice op dit moment, Bohemia, en dan lak C01 – Yes You Tan. Dit is een iets lichtere bruin met een glimmer erin verwerkt!

Welke nieuwe collectie lakjes hebben jullie of welke willen jullie nog kopen?

Laat het achter in een comment!

Geef een reactie

