Shoplog Sephora & meer

24 Sep

Zoals jullie wellicht al hebben gezien in een eerdere post, het Prijzencircus is weer van start bij de V&D’s in Nederland. Waar donderdag de actie met Sephora begon. Een actie die elke beauty-addict in Nederland móest hebben, namelijk 3 make-up producten voor 10 EUR. Normaal kosten producten tussen de 12-18 EUR; en nu dus 3 producten voor 10 EUR.

Ook wij, als BeautyStylista, hebben onze slag geslagen. Helaas waren de verrassingstasjes al uitverkocht; die we beiden wel graag wilden hebben. Helaas pindakaas dan maar. Maar gelukkig hebben we nog onze slag kunnen slaan in de make-up bakken.

Ik (Lisanne) heb me in kunnen houden en 3 producten kunnen vinden die ik geweldig vind & ook nodig heb. Want mijn foundation & oogschaduw is bijna op – dus deze actie kwam precies goed uit!

Van links naar rechts zijn het de volgende producten, met namen & codes erbij:

– Sephora long lasting eyeschadow – No. 05 – Black Flame
– Sephora Hydrating & Smoothing Foundation – R30
– Sephora Lip Attitude – Glamour – No. G50 – Pink Caress.

Ook ik (Laura) liet vanalles in mijn mandje glijden. Ik heb dan ook meerdere malen iets terug gebracht. Overigens moest ik toevallig in Groningen zijn om mijn havo diploma op te halen, dus zo kon ik toch nog wat mee pikken van het prijzencircus. Anders was ik er niet geweest denk ik, dus dat was wel even mazzel. Samen met Lisanne ging ik alle bakken rond en rond en rond, tot we onze keus hadden gemaakt. We konden maar niet wijs worden uit alle foundation kleuren met hun bijbehorende codes, dat we beiden maar even advies hadden gevraagd voor de kleur. Toevallig werd ons beiden dezelfde kleur geadviseerd.

– Sephora hydrating & smoothing foundation R30

– Base sublimatrice Primer highlighting

– Base lissante smoothing primer

– Sephora blush framboos

Lipstick in de kleur R16 Sephora Rouge

Jumbo liner waterproof 17 black

Hierna zijn we ook nog even naar de Trekpleister geweest. Lisanne was namelijk helemaal enthousiast over de nieuwe Catrice collectie en de Bohemia limited editie. Hier heb ik ook nog twee lakjes en een oogschaduw gekocht.

– 570 Beavis & Mud-Head €2,49

– 630 Sing: Hey, Dirthy-Lilah! €2,49

– C01 My Home Is My Sand Castle €2,79

Toen het tijd werd om een hapje te eten kwam ik met mijn moeder langs de Six. Hier moest ik echt even naar binnen en daar trok dit paar oorbellen mijn aandacht. Voor een prijs van €4,95 ging die met me mee naar Friesland.

Al met al hadden we beiden erg veel korting bij de Sephora actie. Het scheelt echt zóveel en het is dus erg de moeite waard. Ook is het zeker leuk om eens nieuwe producten uit te proberen.

Ben jij ookal bij de Sephora geweest? Zo ja, wat is jou buit of wat ben je van plan nog te halen?

Geef een reactie

