NOTD: Essence NATvent URista No. 02

28 Sep

Al een tijdje geleden bracht Essence weer een Limited Edition op de markt; met de meest lastige naam éver – NATvent URista. Een beetje natuur en aardse kleuren in weer een prachtige limited.

Natuurlijk moest ook ik hier een kijkje naar nemen; en bracht de Essence Nailpolish 02 – Mother Earth Is Watching You mee naar huis. Na een tijdje toch getwijfeld te hebben aan de kleur, heb ik ‘m het weekend maar eens getest. De kleur in het potje is een beetje en mix tussen licht bruin & beige. Hierdoor was ik gelijk gepakt door dit lakje & moest en zal ‘m hebben!

Het kwastje van deze lak is echt heel handig, lakt eigenlijk binnen 2x een nagel. Waar ik normaal met een Catrice lakje meestal wel 3/4x over een nagel moet gaan voordat ‘ie dekt – is deze daar dus sneller in. Het is persoonlijk hoe dik je de lak wil aanbrengen; maar ik vind het bijvoorbeeld niet mooi dat je nog je nagel er doorheen ziet. Daarom heb ik deze lak wel in 2 lagen gedaan, waardoor ‘ie echt prachtig is! 

Zoals misschien te zien op de NOTD foto; de lak heeft een hele mooie shimmer waardoor ik niet eens een toplaag nodig heb om deze extra glans aan te brengen. De kleur uit het potje blijkt wel anders op je nagels; aangebracht lijkt het meer groen/goud-achtig. Om het te vergelijken met Catrice Khaki Perry, deze van Essence is nét een tintje lichter – want Catrice is echt legergroen. Ik vind de kleur (en het potje) echt heel mooi & raad deze absoluut aan.

Review punten:

– Dekt prachtig
– Mooie natuurlijke kleur
– Makkelijk aan te brengen

Als je deze lak nog wilt hebben, ga dan snel naar de Kruidvat – want het is natuurlijk een Limited Edition!

Geef een reactie

