NOTD – Catrice: Sing: Hey, Dirty-Lilah!

30 Sep

Zoals jullie in het shoplog artikel van laatst al konden zien en lezen, heb ik het lakje ‘Sing: Hey, Dirty-Lilah!’ van Catrice gekocht. Het is een apart kleurtje wat je niet zo kunt beschrijven. In het flesje lijkt neigt de kleur naar licht grijs, maar eenmaal op je nagels is het een prachtige lila kleur.

Op de verpakking staat aangegeven dat ze adviseren om twee laagjes aan te brengen. Dit is echter ook wel nodig, want de lak geeft erg weinig dekking. Je hebt echt wel twee of drie laagjes nodig voor een mooi resultaat. Ik vind het een erg mooi kleurtje, die ik nog niet in mijn bezit had. Het is een zacht, lief kleurtje wat goed valt te combineren. Ik ben er dan ook erg blij mee en heb het nu al een paar keer gedragen, zeker een aanrader!

Wat vind jij van dit kleurtje?

Geef een reactie

