Shoplog DrieDwazeDagen!

4 Okt

Zoals jullie misschien wel hebben gelezen de afgelopen dagen, ik ben goed losgegaan met de DrieDwazeDagen in de Bijenkorf – maar ook bij andere winkels waren de klos. Mijn aankopen wil ik graag met jullie delen, dus hierbij!

Ten eerste heb ik 3 shirts op vrijdag en zaterdag gehaald; nou eigenlijk 2 shirts & 1 tuniek/jurkje. Het shirt van St. Tropez & Maison Scotch stonden beide in het vrijdag boekje. Hiervoor stond ik vrijdagochtend dus om 9:00u voor de deur van de Bijenkorf in Groningen, en eerst op het St. Tropez shirt afgestormd. Mede door het feit dat ik het Maison Scotch shirt niet kon vinden .. maar dat ter zijde! 😉 De twee shirts gepast en gelijk in het mandje gedaan om mee naar huis te nemen.

Zaterdag ben ik zelf niet heen geweest, maar heb ik m’n ouders op pad gestuurd om het jurkje te halen. Gelukkig was mijn maat er nog en konden ze me helemaal blij maken met dit super leuke tuniekje/jurkje. Alle 3 de shirtjes zijn erg betaalbaar, en hierdoor juist extra leuk wat mij betreft!

Op de donderdag was het echt rennen geblazen voor deze broek van DEPT. Een mooie grijs gestreept plooibroek met een rimpelig effect onderaan de broekspijpen. Toen ik om 08:00u naar binnenstormde, was mijn visier maar op 1 ding gericht – en dat was deze broek. En ik was blijkbaar niet de enige; want om 08:30u was er alleen nog een XL te vinden! Blijer kun je mij niet maken – dat is de kick van de DDD! Gelukkig heb ik mijn wish-list compleet gemaakt met deze items. Zelfs op zondag ben ik nog even naar de stad geweest; en nog een handwas van Rituals & een paar oorbelletjes voor m’n moeder gescoord. Dit viel goed in de smaak gelukkig. Op de zondag was er nog 20% korting op alle DDD-artikelen, waardoor shoppen nóg aantrekkelijker werd.

Morgen mijn overige aankopen & cadeautjes die ik van familie heb gekregen!

Heb jij ook geshopt bij de Bijenkorf tijdens de DDD? Zo ja, wat heb je gekocht?

Geef een reactie

