Clarins bestelling bij Belissima

14 Okt

Mijn huid is de laatste maanden echt een ramp. Ik heb verschillende dingen geprobeerd in de tussentijd: op mijn voeding letten, meer water drinken en trouw mijn huid verzorgen. (wat ik ook altijd al deed). Maar het werd er niet beter op. Ik besloot om via de website van Kyra www.belissima.nl een advies te vragen. Gelijk diezelfde avond kreeg ik een mail terug met uitgebreid advies. Kyra adviseerde mij verschillende producten. Ik heb wel eerder een proefje gehad van de dagcreme van Clarins, die vond ik altijd erg fijn. Maar omdat mijn dagcreme die ik toen gebruikte mij nog goed beviel, heb ik ‘m toen niet besteld. Omdat de producten nogal prijzig zijn, heb ik in eerste stantie alleen de Gel Nottoyant Eclat du Jour (reinigingsgel) en de Gelée Eclat du Jour (dagcreme) besteld.

De postbode kwam vandaag het pakketje brengen. Toen ik het doosje openende zat het goed verpakt. De producten zelf zaten ingepakt, net een cadeautje wat je uitpakt, echt zo leuk! Toen ik het opende zag ik dat er ook nog drie proefjes bij zaten. Dit waren proefjes van de andere producten die ik nog niet besteld had die mij werd geadviseerd. Ik kan deze dus op mijn gemak uitproberen en wie weet dat wanneer ze bevallen ik ze nog wel ga bestellen.

Via de website www.belissima.nl kun je de Clarins producten bestellen. Je hebt altijd 10% korting bij de kassa en als je niet goed weet welke producten bij jou huidtype passen, kun je altijd contact opnemen en advies vragen. Ze doen dit uitgebreid en je hebt er echt wat aan. Verder krijg je altijd proefjes bij je bestelling, wat het extra leuk maakt. Genoeg redenen om te bestellen dus! Neem zeker eens een kijkje.

Ik hoop dat mijn huid hier erg van op gaat knappen. Met het uitgebreide advies van Kyra en de uitleg over hoe ik het moet gebruiken kan het bijna niet mis gaan. Ik zal jullie op de hoogte houden en jullie kunnen nog een review van de producten verwachten.

 

Geef een reactie

