Shoplog 13/10

17 Okt

Afgelopen donderdag was ik even met mijn moeder in de stad. We moesten even wat wegbrengen en omdat ik vroeg uit was besloten we om ook nog even wat winkeltjes in te duiken, altijd leuk! Ik heb dan ook een aantal dingen gekocht die ik graag me jullie wil delen.

Als eerst deze blauw gebreide kohlsjaal. Ik ben echt fan van zulke sjaals, heerlijk! Ik draag ze dan ook erg vaak. Ik had al zo’n zelfde soort als deze, maar dan in een beige-achtige kleur. Ook heb ik een grijze waarop een patroon zit opgehaakt. Ik liep tegen deze aan bij de HEMA en tot mijn verbazing zag ik dat ie maar €5,- kostte. Voor die prijs kon ik het echt niet laten liggen. Ze hebben nu ook nog kortingplakken bij de HEMA, dus er ging nog 15% korting vanaf. Ik betaalde dus maar €4,25 voor deze fijne sjaal. Tsjakka!

Koop je een nieuwe sjaal, dan horen daar ook nieuwe handschoenen bij, aldus mijn moeder. En zo geschiedde zocht ik dit warme paar handschoenen uit in dezelfde blauwe kleur. Deze kostte eigenlijk €6,95, maar met de korting hoefde ik nog maar €5,91 te betalen. Het zijn wel schattige kinderhandschoentjes, maat 146/152, haha. De dameshandschoenen waren mij veel te groot, ik heb maar kleine handjes. Maar ach, ze zijn heerlijk warm en omdat ik 9 km naar school en weer terug moet fietsen, zijn warme handschoenen geen overbodige luxe. 😉

Omdat mijn mascara bijna op was, huppelden we ook de Etos nog even in. Daar gekomen zag ik dat de actie 3e make-up product gratis nog steeds gold. En om dan alleen maar een mascara voor €14,49 te kopen .. dat kan ik niet laten. Dus ik kocht nog een concealer van Bourjois erbij in een tintje lichter voor de winter dan ik al had en een lipstick van Maybelline die ik eigenlijk ook al lang op mijn verlanglijstje had staan. Het is de kleur Juicy Bubblegum, een prachtige subtiele roze kleur. Normaal gesproken moest ik €35,28 betalen, maar door de actie hoefde ik maar €23,28 te betalen. Tsjakka!

Niet erg veel spulletjes, maar ik vond het wel de moeite waard om er een shoplogje van te maken. Het is toch altijd leuk om te zien wat een ander heeft geshopt niet waar?

Wat is jou laatste aankoop?

2 Reacties to “Shoplog 13/10”

  1. Mariel 17 oktober 2011 bij 13:38 #

    Leuke aankoopjes! En een leuke blog heb je! Ik ga je volgen 🙂

  2. Rianne 23 oktober 2011 bij 14:36 #

    Die sjaal van de hema heb ik ook nog even gehaald de witte!
    Leuke aankoopjes zeg

Geef een reactie

