Tag: welke van de 2?

19 Okt

Follow my blog with Bloglovin

Vandaag hebben we weer een tag voor jullie. Deze keer is die ingevuld door Laura, in de loop van de week zullen de voorkeuren van Lisanne voorbij komen. Let’s start!

Kleding
Lange mouwen of korte mouwen
Jurken of rokken
Streepjes of ruitjes
Teenslippers of sandalen
Sjaals of hoedjes
Oorknopjes of oorhangers
Kettingen of armbanden
Hakken of platte schoenen
Cowboy laarzen of paardrij-laarzen
Jasje of vest

Ik draag erg graag jurken. En nu niet van de lange, gebloemde tenten, maar meer tuniekjes. Ik vind het heerlijk zitten en in combinatie met een legging, leuke laarsjes en een blazertje kom ik de dag wel door. Verder draag ik het meest oorknopjes, alhoewel ik de laatste tijd ookwe er wat met hangers begin. Ik droeg altijd van die grote hangers, nu zijn dit meestal knopjes en een enkele keer een hanger. Knopjes zijn gewoon makkelijk, je kunt er mee slapen en ze blijven niet haken in je sjaal. Mij zul je niet vaak op hakken zien lopen. Zie je dat wel gebeuren, dan zijn dat op niet al te hoge en niet al te dunne hakken. Ik kan er namelijk niet goed op lopen.

Make-up
Blush of Bronzer
Lipgloss of lipstick
Eyeliner of mascara
Foundation of concealer
Neutraal of kleur
Oogschaduw in vaste vorm of losse poeder oogschaduw
Kwasten of sponsjes

De laatste tijd ben ik meer van de lipstick. Het blijft langer zitten dan een gloss en plakt ook niet zo erg, haha. Tussen de keuze eyeliner of mascara heb ik erg lang zitten twijfelen. Ik kan eigenlijk niet zonder die combinatie, ik draag het áltijd! Maar omdat ik van mezelf geen zwarte wimpers heb – ze zijn meer licht bruin – kies ik toch voor de mascara. Ik kies voor de concealer en niet de foundation omdat een concealer alleen veel meer dekking geeft. Natuurlijk in een combinatie met een foundation geeft het een nog betere dekking, maar als ik moet kiezen ga ik voor de concealer.Een neutrale look is absolutly me. Ik vind felle kleuren erg mooi, maar het past gewoon niet bij me. Ik ga dan ook voor een neutrale look, met rustige kleuren.

Nagels
OPI of China Glaze
Lang of kort
Acryl of natuurlijk
Felgekleurd of donker
Met nailart of zonder nailart

Ik kies voor korte nagels omdat – zoals jullie weten – alweer een tijdje gestopt ben met nagelbijten. Mijn nagels zijn nog erg zwak en dun en worden daarom niet mooi lang. Ze splijten erg snel dus dan houd ik ze liever kort. Ze moeten nog erg aansterken. Wanneer ze stevig genoeg zijn kies ik voor lange nagels. Nailart vind ik altijd erg leuk staan bij anderen, maar ik heb hier het geduld niet voor.

Body
Parfum of Bodyspray
Lotion of body butter
Douchegel of zeep
Lush of andere merken

Ik draag elke dag parfum, I loooove it! Een bodybutter vind ik fijner voor mijn huid omdat een bodybutter wat dikker en vetter is. Goed voor mijn droge huidje! En shame on me .. ik heb (nog) geen enkel product van Lush. Dit komt omdat ze totaal niet in de buurt zitten. Wie weet ga ik nog eens langs een Lush winkel.

Haar
Krullend of stijl
Knot of paardenstaart
Schuifspeldjes of clipjes
Haarlak of gel
Lang of kort
Licht of donker
Lok of pony
Los of vast

Alhoewel ik zelf totaal geen krullen heb, hoogstens een beetje slag als het mee zit, droom ik nog van een vol bos krullen. Ik vind een knot mooier staan dan een paardestaat, maar draag tegenwoordig meestal mijn haar in een staartje of opgestoken met een klem. Mijn haar is namelijk nog net iets te kort voor een knot op dit moment. Ik heb niet onwijs kort haar, maar het valt wel 5 cm boven mijn schouders. Vroeger wou ik altijd lang haar, maar het staat me gewoon niet. Het maakt mijn hoofd zo sluik.

Dit waren mijn keuzes bij ‘welke van de 2’. Binnenkort de keuzes van Lisanne! Wat kies jij?

Eén reactie to “Tag: welke van de 2?”

  1. Beauty Koning 19 oktober 2011 bij 19:59 #

    Leuke tag! Ben altijd benieuwd wat iemand kiest. :p

Geef een reactie

