Review: Dr. van der Hoog frambozen masker

20 Okt

De laatste tijd raakte ik door mijn maskervoorraadje heen. En omdat ik iemand ben die graag wat op de reserve heeft liggen, kocht ik onlangs een aantal maskertjes. Waaronder ook dit frambozen masker van Dr. van der Hoog. Deze ga ik in dit artikel voor jullie reviewen.

Wat zegt Dr. van der Hoog zelf over dit product:
Frambozen masker reinigt de huid op milde wijze van onzuiverheden en afvalstoffen. Het bevat een extract van frambozen, die een rijke bron zijn van waardevolle vitaminen, mineralen en antioxidanten. Na gebruik van dit crèmemasker voelt de huid weer hersteld, zacht en ontspannen aan.

Gebruik:
Een dikke laag aanbrengen, maar de huid rondom de ogen vrijlaten. Gedurende 5 tot 15 minuten laten inwerken en daarna afspoelen met water. Een- tot tweemaal per week gebruiken.

De gezichtsmaskertjes van Dr. van der Hoog zijn altijd erg mooi verpakt. Je kunt duidelijk zien wat voor product erin zit. De verpakking erom heen geeft een gevoel van luxe. De meeste maskertjes zijn gewoon te koop in een zakje en hebben geen extra verpakking. Een groot pluspunt dus.

Wanneer je de verpakking open doet, zit het zakje achter het kartonnetje geschoven. Daarop staat algemene informatie over Dr. van der Hoog, erg intressant om te lezen! Aan de verpakking is dus niets op aan te merken, over naar het masker zelf.

Wanneer je het zakje open scheurt komt een heerlijke frambozen geur je te gemoed. Niet extreem sterkt, maar een zoete subtiele geur prikkelt je zintuigen. Het masker is een dikke crème wat gemakkelijk aan te brengen valt. Het smeert goed uit. De roze substantie doet me denken aan yoghurt. Ik heb het hele masker opgebruikt. In principe zou je het wel twee keer kunnen gebruiken of samen doen met een vriendin. Omdat je opengemaakte maskertjes niet goed kunt bewaren heb ik alles aangebracht.

Klik op de foto voor een vergroting

Het masker heb ik ongeveer 15 tot 20 minuten laten zitten. Omdat ik een dikke laag had aangebracht, duurt het langer voordat het in de huid is opgenomen. Het masker wordt niet echt hard als bijvoorbeeld een kleimasker, maar droogt wel een beetje op. Het masker is erg fijn in gebruik. Toen ik het masker had aangebracht voelde ik geen irritatie of branderigheid.

Nadat ik het masker gemakkelijk had verwijderd met behulp van warm water en een washandje, was mijn huid heerlijk zacht. Het voelt echt goed gevoed en ik merk dat het masker erg goed zijn werk heeft gedaan. Ook nu heb ik geen irritatie aan mijn huid. Het is niet rood en het brandt niet. Een groot pluspunt dus!

Jullie kunnen nu wel raden wat ik van dit masker vind: I love it! Het ruikt heerlijk, irriteert niet en doet wat het beloofd: het hersteld de huid en laat de huid zacht en ontspannen aanvoelen.

Het frambozen masker van Dr. van der Hoog is te koop bij de drogist voor een prijs van €2,09 en is geschikt voor alle huidtypen.

Wat vind jij van maskertjes van Dr. van der Hoog? En heb je deze variant al een uitgeprobeerd?

Geef een reactie

