Tag: Welke van de 2? (Lisanne)

23 Okt

Na Laura haar tag; ben ik ook aan de beurt! Ook ik zal dezelfde tag invullen, die betrekking heeft op kleding, make-up, nagels, body & haar! Nou .. here we go!

Lange mouwen of korte mouwen
Jurken of rokken
Streepjes of ruitjes
Teenslippers of sandalen
Sjaals of hoedjes
Oorknopjes of oorhangers
Kettingen of armbanden
Hakken of platte schoenen
Cowboy laarzen of paardrij-laarzen
Jasje of vest

Shirtjes met korte mouwen doen me aan het voorjaar en de zomer denken; veel beter dan die truien & lange mouwen! Bij de 2e keuze ging ik al in de problemen; ik hou van béide – maar aangezien ik niet echt lang ben, komen jurkjes beter bij mij uit. Stiekem ben ik meer van tuniekjes, maar die vallen bij mij ook onder jurkjes 😉 Ruitjes staan mij bíjna niet, waar streepjes mij meestal langer maken – dus dan die maar! Teenslippers vind ik echt alleen voor op vakantie, sandalen daarintegen zijn heerlijk om in te lopen – zoals Birkenstock of andere leuke vrolijke sandalen. Sjaals in alle soorten en kleuren – heerlijk! Ik heb een absolute kick aan kettingen, dus die keuze was snel gemaakt! En zoals eerder gezegd, ik ben nou niet 1 van de langste, dus doe me dan maar hakken mét een leuk jasje/colbertje erop! Love it!

Blush of Bronzer
Lipgloss of lipstick
Eyeliner of mascara
Foundation of concealer
Neutraal of kleur
Oogschaduw in vaste vorm of losse poeder oogschaduw
Kwasten of sponsjes

Met make-up ben ik héél kieskeurig, dus dit was ook alweer een uitdaging. Een product waar ik ábsoluut niet zonder kan, is bronzer. Anders zie ik er echt uit als Phantom of the Opera! De afgelopen jaren ben ik lipstick meer en meer gaan waarderen, en gebruik het nu ook steeds meer in plaats van lipgloss. De keuze tussen eyeliner en mascara werd al lastiger, eigenlijk wou ik niet kiezen – maar zonder mascara ben ik een ramp. Een product wat ik absoluut (op voorraad) in huis heb, is concealer (YSL Touche Éclat!) wat ik ook dagelijks moet gebruiken. Natuurlijk hou ik van een beetje kleur op m’n gezicht, maar wel geneutraliseerd, maar voor speciale gelegenheden wil ik nog wel eens kleurrijk uitpakken. Ik zweer bij mijn kwasten voor m’n blush & bronzer, zonder die 2 kan ik niet leven.

OPI of China Glaze
Lang of kort
Acryl of natuurlijk
Felgekleurd of donker
Met nailart of zonder nailart

Nog niet zo heel lang geleden ben ik eindelijk weer eens begonnen met mijn anti-bite producten, om zo toch eens af te komen van dat nagelbijten. En met succes; want ik loop nu rond met prachtige lange nagels die veelvuldig gelakt worden! Helaas heb ik nog geen China Glaze in mijn collectie, maar die ga ik absoluut binnenkort ergens online bestellen. Want na alle reviews van andere bloggers ben ik toch heel benieuwd geworden! Ik hou van de meest uiteenlopende kleuren, van paars tot bruin, tot blauw tot lime – allemaal even mooi! De keuze met of zonder nailart, kon ik echt niet tussen kiezen – want de ene keer vind ik met leuker, en de ene dag weer zonder nailart.

Parfum of Bodyspray
Lotion of body butter
Douchegel of zeep
Lush of andere merken

Als jullie mijn geurtjesla eens konden zien, serieus – ik heb zóveel parfums. En allemaal niet eens opgemaakt, dat ik nog het erge eraan! Maar ja, je kunt er nooit genoeg van hebben is mijn motto dan maar. Sinds kort heb ik Shea Boter ontdekt, wat echt een ontzettende lekkere geur achterlaat op je lichaam – dus ben nu helemaal verslaafd aan die body butter. Ik ken Lush vanuit mijn periode dat ik in Amsterdam woonde, en er eigenlijk toen niet genoeg aandacht aan heb besteedt – waar ik nu spijt van heb! Maar als ik binnenkort weer richting de hoofdstad ga, ga ik zeker een bezoekje brengen aan de Lush shop!

Krullend of stijl
Knot of paardenstaart
Schuifspeldjes of clipjes
Haarlak of gel
Lang of kort
Licht of donker
Lok of pony
Los of vast

Ik heb vérre van krullend haar, dus moet ik wel voor stijl kiezen. Oke er zit een kleine slag in, maar echte krulletjes staan mij ook niet! Als ik echt geen zin of tijd heb om m’n haar te doen, doe ik het meestal  in een knotje – een staartje staat meestal heel stom bij me omdat mijn haarlengte net ietsje langer is dan m’n schouders. Dan zet ik verder mijn losse plukjes met clipjes  vast, anders blijft het niet zitten. Elke ochtend spray ik zóveel haarlak, dat m’n kamer soms blauw staat van de rook. Ik hou van mijn blonde haar, heb het niet voor niets lichter gemaakt. Zoveel mogelijk draag ik het los, want vast lijkt echt zó anders bij me.

Dit waren onze keuzes, wat zijn de jouwe? Neem gerust deze tag over!

Geef een reactie

