Budget tip: Sex in the city parfum

24 Okt

Afgelopen dinsdag was ik met mijn moeder even bij de Action. Hier liep ik tegen iets heel ergs leuks aan. Ik liep langs de make-up en verzorgingsschappen om even te sneupen. Hier viel mijn oog op de prachtige parfumflesjes van Sex in the city. Natuurlijk ging ik er even aan snuffelen en tot mijn verbazing rook het zo enorm lekker. Er stonden een aantal variaties en omdat ik niet kon kiezen tussen Lust en Kiss heb ik ze beiden mee genomen. Want ja, voor een prijs van €3,59 kun je het toch niet laten liggen? Natuurlijk zijn het niet de orginele parfums, daar betaal je veel meer voor, maar het zijn zeker goede dupes.

Zoals ik al zei trok het uiterlijk van de flesjes mijn aandacht, maar de verpakkingen mogen er ook zeker zijn.  De variatie Lust is paars en Kiss is groen van kleur, hierop is de  verpakking aangepast. De parfum mét deospray zit verpakt in een doosje waarop een stad staat afgebeeld in de betreffende kleur van de geur.

Lust ruikt erg zoet en fruitig. Kiss ruikt daarintegen wat frisser en minder zwaar. Beide geuren vind ik persoonlijk erg lekker, maar dit hoeft voor jou natuurlijk niet zo te zijn. De parfums zijn ook los verkrijgbaar zonder deodorant, een parfum los kost €2,79.

Een parfumfles bevat 100 ml en de deodorant 50 ml. Ik weet niet hoe de orginele parfums ruiken, maar deze dupes bevallen mij prima! De geur bijft gedurende hele dag hangen en ook de deodorant doet wat ie moet doen: zweetgeurtjes tegen gaan, die ruik je de hele dag niet. Dat zou je niet verwachten toch?

De Sex in the city parfums en deodoranten zijn naar mijn mening zéker een echte budgettopper, dus ren naar de Action en sla je slag!

Was jij al bekend met deze heerlijke geuren? Zo ja, wat vind jij ervan? Zo nee, ga je er één halen?

Eén reactie to “Budget tip: Sex in the city parfum”

  1. Mariette 24 oktober 2011 bij 11:13 #

    Leuke tip!

    Liefs, Mariette

Geef een reactie

