Trind Caring Colors: de swatches.

26 Okt

Een tijdje geleden ontvingen wij een pakketje van Trind met de vier lakken van de najaarscollectie. Hier hebben wij al eerder over geschreven en vandaag laten wij de swatches van deze prachtige lakken zien en vertellen we wat we ervan vinden. (dat ‘prachtige lakken’ verklapt natuurlijk al iets ;))

Het eerste lakje is nummertje CC141. Dit is een erg sheer lakje met een parelmoer glans. Het is de lichtst kleur uit deze metallic collectie. De kleur vast moeilijk te omschrijven. Wanneer je het flesje in het licht houdt (of je gelakte nagels) komen er ook wat roze/groenige kleuren te voorschijn. Verder is het een erg mooi nude kleurtje wat goed valt te combineren voor elke gelegenheid. Hier houd ik zeker wel van.

De flesjes zijn zoals we van Trind gewend zijn erg stijlvol en praktisch. Ik vind de dop iets chiques hebben doordat het van groot naar klein loopt. Hierdoor ligt het kwastje gemakkelijk in de hand en heb je een vaste hand om goed te kunnen lakken. Verder kun je duidelijk zien wat voor product in het flesje zit. Het nummer (helaas geen naam .. ) staat aan de onderkant vermeld.

Op de foto heb ik twee laagjes op en dat vind ik persoonlijk meer dan genoeg voor dit lakje. Ben je niet tevreden met het gewenste resultaat, kun je natuurlijk altijd meerdere laagjes aanbrengen. De lak brengt gemakkelijk aan en droogt vrij snel. Niets op aan te merken dus!

De volgende kleur is CC144. Ook dit lakje heb ik meerder malen goed bekeken om nu echt tot een duidelijke kleur te komen. Dit is een donker paars metallic lakje met een lichte shimmer erin. Houd je ook deze lak in het zonlicht krijg je licht- en donker paarse kleurtjes te zien, erg mooi. Persoonlijk is dit echt een favoriet, ik had nog niet zo’n kleurtje in mijn stash. Op de foto heb ik maar één laagje aangebracht, dus deze dekt erg goed. Ook dit lakje lakt gemakkelijk en er valt niets op aan te merken. Ik vind het een erg mooi lakje voor de herfst en ik denk dat ik ‘m dan ook vaak zal dragen.

De volgende is CC142, een prachtige zeeblauwe kleur. In het flesje ziet deze er donkerder uit dan aangebracht, dan is het een beetje groen/blauw achtig. Ook hier zit een shimmer in, waardoor een topcoat met shine niet nodig is. Voor deze lak is ook maar 1 laagje nodig om aan te brengen, om zo een mooie nagels te krijgen. De kwast lakt makkelijk en brengt heel gemakkelijk aan. (ook al is de foto niet echt geweldig gelakt – dat komt door tijdgebrek om foto’s te maken ;)). Absoluut een aanrader bij de winterse kleuren in je kledingkast voor dit seizoen.

De laatste kleur is de CC143, een donkerblauwe lak. Zoals wij ook al eerder hebben gemeld, de Trind Carins Colors Najaar 2011 zijn gebaseerd op de jeans trend van dit jaar. Dat kun je bij deze lak er goed uithalen, want het is echt een prachtige jeans kleur. Het handige van deze lak is, dat je het makkelijk met elke outfit dit najaar en deze winter kan combineren omdat het zo’n gangbare kleur is. Ook deze lak dekt in 1 laag, waardoor je niet lang hoeft te wachten voor de lak droog is. De CC143 heeft ook een shimmer, wel lichter als de vorige maar het is wel te zien. Voor een extra shimmer adviseer ik om nog een topcoat met high shine te doen (bijvoorbeeld van Catrice – 2,50EUR). Dit is absoluut mijn (Lisanne) favoriet van de CC142 en 143, omdat dit een meer gangbare kleur is & gemakkelijk te combineren is.

De lakken zijn verkrijgbaar voor 9,95 EUR per lakje, bij de Etos, DA en Douglas!

Wat vinden jullie van de lakken? & gaan jullie ze ook binnenkort halen?

Geef een reactie

