BeautyStylista test …

27 Okt

Een paar dagen geleden kreeg ik een enveloppe van Lancôme binnen, met mijn naam erop. Ik moest even weer goed nadenken wat ik ook alweer kon krijgen. Na eventjes gevoeld te hebben aan de enveloppe, wist ik het eigenlijk al meteen; mijn sample van de nieuwe Lancôme Hypnose Doll Eyes mascara. De eerder uitgebrachte Hypnose mascara beviel mij al erg goed, en ben dus erg benieuwd naar de nieuwe versie.

Ik probeerde de mini uit voordat ik op stap ging met een vriendin, en werd gelijk verrast door het borsteltje & de geur die er vanaf kwam. Werd ik nou gek of kwam er een parfum-achtige geur van de borstel af? Ja hoor, dit is de eerste mascara met een parfum! Wát een uitvinding; ik blijf constant de geur ruiken en maakt het hierdoor erg speels om deze mascara te gebruiken.

Voor ik Hypnose Doll Eyes ging testen, gebruikte ik Rimmel Lash Accelerator, maar deze werd steeds klonteriger. Nu ik deze mini kon uitproberen kwam het voor mij precies goed uit, om eventueel van mascara te wisselen. En het gebruik en de ervaring werd alleen maar beter; wat een prachtige mascara. Het is wel wennen om met zo’n gespecificeerde borstel te werk te gaan, want hij pakt echt élk haartje mee; iets waar de Rimmel mascara het nog wel aan ontbrak. Als je ‘m eenmaal aangebracht hebt, blijft de geur nog een paar uren hangen – waardoor het nog leuker wordt.

Hieronder een paar foto’s van de mascara in groot verpakking, want JA! Ik heb ‘m al aangeschaft! Mijn Rimmel mascara was al aan vervanging toe, maar nu had ik een goed ‘excuus’ om deze Hypnose Doll Eyes mascara aan te schaffen voor 29,50 EUR bij Douglas. Natuurlijk is ‘ie ook te verkrijgen bij ICI Paris XL, Bijenkorf en alle andere make-up verkooppunten.

Ik ben helemaal verliefd geworden op deze geweldige mascara, en heb daarom ook gelijk de grootverpakking aangeschaft!

Wat vinden jullie van deze mascara?

 

 

 

 

 

 

4 Reacties to “BeautyStylista test …”

  1. Peggy Timmermans Visagie 27 oktober 2011 bij 16:42 #

    Ik zag hem ook al vaker in de winkel, maar twijfelde steeds. ik ben nl. Een Helena Rubinstein fan. maar sinds een dag of drie klonteren de wimpers van mijn linkeroog – not amused!- en ik geef het nog twee dagen maar dan moet ie weg! En dan komt deze zeker in aanmerking!

    • beautystylista 27 oktober 2011 bij 16:45 #

      Als je echt een mascara zonder klonters wil, moet je absoluut voor de Doll Eyes gaan! Ben benieuwd of je ‘m gaat halen! Laat je het weten?

  2. Kelly 27 oktober 2011 bij 23:51 #

    Dit ziet er echt wel goed uit. Ik hoop dat ik ook ooit een sample versie op de kop kan tikken, want ik wil hem eerst even testen.

  3. Suzanne 30 oktober 2011 bij 14:08 #

    Die ziet er goed uit!

Geef een reactie

