Lisanne in de restyling!

31 Okt

Voor de mensen die mij persoonlijk kennen, heb ik al jaren dezelfde haar stijl; blond haar tot iets verder dan m’n schouders met een pony. Ik denk dat ik uiteindelijk een jaar of 6-7 al dit kapsel heb, en wil nu iets anders.

Na een paar middagen rondgekeken te hebben op internet op zoek naar een ideaal nieuw kapsel, ben ik eruit! I’m going different! Ik zal dezelfde kleur gewoon houden, alleen het model gaat anders worden.

Het model hiernaast gaat het ongeveer worden, het diende even als inspiratie voor mij en mijn vaste kapster. Toen ik afgelopen woensdag naar de kapper ging om een afspraak te maken, waren we het direct eens over het model dat het gaat worden.

Het gaat een schuine bob worden, waar de achterkant korter wordt dan de voorkant. Zoals op het model links, zijn haar voorste punten wel érg lang – dit zal bij mij iets korter worden. Ook zal de achterkant nog lang genoeg blijven, dat ik nog wel een staartje of knotje kan dragen.

De grote change-over gaat plaats vinden op 8 November om 09:00uur. Zodra ik thuis ben zal ik gelijk foto’s maken & online gooien!

Geef een reactie

