Laura haar favorieten van oktober

2 Nov

Inmiddels is het alweer 2 november. Een nieuwe en vooral koude maand is weer aangebroken. Een maand gaat ook altijd weer vliegensvlug voorbij! Deze keer leek het ons leuk om ook onze favorieten van de maand aan jullie te laten zien. Zelf vinden we het ook altijd erg leuk om bij anderen te zien, je doet er vaak ideetjes uit op. Dus vandaag presenteren wij jullie onze favorieten van de maand oktober!

Klik op de afbeelding voor een grotere weergave.

Zoals jullie al eerder hebben kunnen lezen heb ik in oktober een aantal producten van Clarins besteld. Al deze producten horen eigenlijk bij mijn favorieten thuis. Ze hebben mijn huid erg doen opknappen. Vooral de reinigingsgel doet goed zijn werk. Ik gebruik deze elke ochtend en avond. Ook peel ik 1/2 keer per week mijn gezicht. De Doux Peeling is hier heel geschikt voor. Het is een soort mini masker wat je twee minuten moet intrekken. Hierna rol je de peeling van je huid af. De peeling is heel erg mild voor de huid en zuigt de onzuiverheden uit je huid. ’s Ochtends gebruik ik de gelcrème van Eclat Du Jour. Deze dagcrème trekt snel in en voedt mijn huid prima. ’s Avonds gebruik ik geen nachtcrème, maar de Huile Lotus. Dit is een olie voor het gezicht. En ja, ik hoor jullie denken: ‘Olie op een vette huid werkt toch helemaal niet?’ Dit was ook mijn eerste gedachte, maar na de sample die ik ontving bij mijn bestelling was ik echt om! De olie trekt snel in de huid en maakt mijn huid totaal niet vet. Er blijft geen laagje olie liggen op mijn huid. De volgende dag word ik wakker met een enorm zachte huid, die voldoende is gehydrateerd. Dit merk ik goed nu het kouder word. De olie ruikt ook nog eens enorm lekker en op één of andere manier is de geur ook  ontspannend. Dus Clarins producten, bedankt voor het opknappen van mijn huid, ik hoop dat we nog lang vriendjes blijven. 😉

Nog een hele grote favoriet deze maand is de Rosebud Salve. Deze heb ik alweer een hele poos in mijn stash, maar eigenlijk gebruikte ik ‘m nooit intenstief. Nu het weer kouder wordt heb ik zomaar schrale lippen. Ik smeer nu voor ik ga slapen mijn lippen in met een flinke laag Rosebud Salve. De volgende ochtend zijn mijn velletjes verdwenen en voelen mijn lippen als herboren. Eigenlijk kom ik dan zo de dag door zonder schrale lippen. Natuurlijk heb ik voor de zekerheid altijd lippenbalsem bij me voor noodgevallen.

Wat ik deze maand ook weer heb herontdekt is de ‘maak me zacht’ scrub van Bourjois. Deze bodyscrub heeft niet hele grove korrels – daar kan mijn lichaam niet zo goed tegen – en is daarom perfect voor mijn gevoelige huid. Ook deze heb ik alweer een tijdje in mijn bezig, maar ik heb ‘m deze maand extra vaak gebruikt. Ik ben namelijk nogal lui op scrubgebied, maar nu het kouder wordt vind ik het fijn om me uitgebreid te scrubben en me hierna helemaal in te smeren met een fijne bodybutter. Hmmm ..

In mijn shoplog van afgelopen maand kon je al lezen dat ik deze lipstick van Maybelline heb gekocht. Juicy Bubblegum is de naam en deze heb ik afgelopen maand vaak gedragen. Ik ben de laatste tijd steeds meer into de lipstick. Het is een subtiele roze kleur, die erg romig is. Het doet me denken aan een soort lippenbalsem. Ik heb ook wel het idee dat het mijn lippen verzorgd, erg fijn. Tevens ruikt de lipstick erg fruitig!

En als laatste een deodorant, namelijk die van Playboy. Ik had hier nog nooit een deodorant van gebruikt, maar ik rook  ‘m een tijdje geleden bij een vriendin. Toen ik ‘m zag staan in de winkel heb ik ‘m mee genomen en ik heb hier dan ook absoluut geen spijt van. Het is een erg fijne deodorant die heerlijk zoet ruikt. De deodorant is geschikt voor gevoelige okseltjes (ik ben het bewijs!) en houdt prima de geurtjes tegen en is de hele dag te ruiken. Een erg fijne deodorant dus!

Eén reactie to “Laura haar favorieten van oktober”

  1. Mariette 2 november 2011 bij 10:10 #

    Leuke favorieten!

    Liefs, Mariette

Geef een reactie

