WIN: Trind Caring Color lakje + mini handrepair

5 Nov

We hebben weer een nieuwe winactie voor jullie. Het is alweer een tijdje geleden, maar daarom niet minder leuk. 😉 Sterker nog, het is een erg leuke winactie vinden wij zelf! Al nieuwschierig geworden?

Wij mogen namens Trind de nieuwste lakjes uit de Caring Colors lijn verloten. Hier hebben wij al eerder over geblogt. Klik hier en hier.


De kleuren van links naar rechts: CC141, CC142, CC143 en CC144.

De vier kleuren zijn te winnen, dus er zullen dan ook vier winnaars komen! Als klap op de vuurpijl maak je niet alleen kans op een prachtig lakje, hiernaast krijg je ook nog een mini Trind handrepair. Erg handig nu het weer kouder wordt en door de mini versie kun je ‘m gemakkelijk overal mee naar toenemen.

Wat moet je hiervoor doen?
– Volg Beautystylista en Trind op twitter. (klik op de namen voor de link) en tweet de volgende tweet:

Ik doe mee aan de @TrindCosmetics winactie bij @Beauty_Stylista en maak kans op één van de vier pakketjes. Ook meedoen? http://bit.ly/ujUhoE

– Volg Beautystylista op Bloglovin’ en like dit artikel;
– Laat in een reactie weten dat je mee doet en laat weten welke kleur nagellak je graag zou willen winnen en waarom;

De winactie loopt twee weken, je hebt tot vrijdag 18 november 23.59u om mee te doen en na de tijd zullen wij persoonlijk contact op nemen met de winnaars. Laat hierom een geldig emailadres achter zodat wij contact kunnen opnemen. Reageer je niet binnen drie dagen, zijn wij genoodzaakt om een andere winnaar te kiezen.

NB: Je maakt dus kans op één lakje en niet de hele set, naast een lakje zul je ook een mini handrepair ontvangen.

Iedereen veel succes en wij willen Trind nogmaals bedanken voor het beschikbaar stellen van deze prijs.

15 Reacties to “WIN: Trind Caring Color lakje + mini handrepair”

  1. Nathalie 5 november 2011 bij 14:15 #

    Hai Hai!

    Wat een leuke actie!
    Ik doe graag mee want een aantal maanden geleden heb ik, na jarenlang op mijn nagels gebeten te hebben, besloten om mijn nagels te laten groeien, of dat althans toch te proberen, maar jammer genoeg was ik niet sterk genoeg en zijn ze ondertussen terug afgekloven, daarom dat ik nu opnieuw een poging waag om ze mooi sterk te laten worden en om mooie lange nagels te krijgen. Een verzorgend lakje in een mooie kleur en een tube hand repair komen dus heel erg van pas hier! 🙂
    Mijn voorkeur gaat overigens uit naar kleurtje CC142, omdat (al was het moeilijk kiezen) ik die kleur gewoon heel erg mooi vind en ik zo’n kleurtje nog niet in mijn stash heb zitten. De kleur past ook wel bij me, aangezien ik vrij dikwijls een blauw jurkje draag om uiteten te gaan of zo en dikwijls een leuke jeans draag wanneer ik casual de straat op ga! 🙂

    Ik volg beide Twitteraccounts onder de naam @Natje_9999 en mijn tweet vind je hier: https://twitter.com/Natje_9999/status/132806440661426176
    Ook via Bloglovin volg ik je en ik heb dit artikel met plezier een likeje gegeven! 🙂

    Fingers crossed! 🙂

  2. Tamara 5 november 2011 bij 14:29 #

    Wouw, wat een leuke winactie zeg. 🙂
    Tuurlijk doe ik hier graag aan mee. (A)
    En ik speel graag mee voor lakje CC144.
    Ik volg jullie natuurlijk via bloglovin’ en ik heb geliked.
    En tevens heb ik ook getweet:

    Nou dat was alles geloof ik! :$
    Succes met de winactie.

    Liefs,
    Tamara.

  3. Nynke 5 november 2011 bij 15:12 #

    Wauw wauw, lakje nummer CC144 heeft een prachtige kleur. Nog niet vaak (of beter gezegd: helemaal nooit) zo’n kleur gezien! Mooi die glans eroverheen, en hele aparte paars/rode kleur. Zoals duidelijk; zoiets heb ik nog helemaal niet en zou dus echt een toevoeging zijn, daarom zou ik graag willen winnen 🙂

  4. Karen 5 november 2011 bij 16:59 #

    Wauw! leuke winactie zeg!
    nummer CC143 is echt prachtig! blauw is de kleur van de winter.. en jaah -shame on me- ik heb geen enkel blauw lakje ;O terwijl ik het toch een mooie kleur vind! en handcreme is wel handig in de winter als ik naar school fiets dan zal het wel erg koud zijn en kunnen mijn handen een cremepje wel gebruiken 😀
    ik doe graag mee 😀
    ♥ ik volg jullie en Trind op twitter
    ♥ de tweet: https://twitter.com/#!/GroeneveldKaren/status/132848800330027008
    ♥ ik volg op bloglovin’ en heb geliked
    xx

  5. Fleur 5 november 2011 bij 17:16 #

    Supermooie lakjes!

    Vroeger had ik héle korte nagels.
    Mijn handen zagen er verschrikkelijk uit en als ik moest afwassen deed het warme water pijn aan mijn vingers. Ik droomde ik ervan om met mijn nagels op de tafel te kunnen trommelen, nagels te vijlen, te lakken, te voelen en te durven showen.
    Stoppen met nagelbijten ging niet makkelijk. Als ik het moeilijk vond of teleurgesteld was toen het niet in één keer lukte om te stoppen riep ik die fantasie weer op. Mooie, satijnkleurige nagels…uiteindelijk is het me gelukt.
    Vanaf nu gebruik ik heel veel Trind nagellakjes, zodat ze ook stevig en natuurlijk mooi blijven.
    Ik zou heeel graag CC142 willen winnen.

    Ik volg Beautystylista en Trind op twitter en heb getweet.
    http://twitter.com/#!/xFleurJacobs/status/132853625784504321
    Ik volg Beautystylista op Bloglovin’ en heb dit artikel geliked.

  6. Rachel 6 november 2011 bij 13:12 #

    Wat leuk ik doe heel graag mee, deze lakken zijn zo mooi en ook fijn voor de feestdagen! Ik volg jullie op bloglovin en heb geliked, ook volg ik jullie via gfc ❤

    xx

    • beautystylista 6 november 2011 bij 13:14 #

      Hi Rachel,
      Leuk dat je mee doet! Zou je alleen nog willen laten weten welke kleur lak je zou willen winnen? En niet vergeten om het ook op Twitter te zetten he! Dan is je deelname pas geldig!
      Bedankt!
      Groetjes, BeautyStylista

  7. Elien 6 november 2011 bij 21:49 #

    superleuke actie!! ik doe mee!
    ik volg jullie op twitter en heb getweet: http://twitter.com/#!/2Elien/status/133283939975561216
    ik volg je ook op bloglovin’ en heb geliked (:
    ik zou graag het lakje CC144 omdat ik dat donkerrood met glittertjes echt een mooi kleurtjes vind en erg goed past bij m’n nieuwe kleren (:
    liefs,

  8. Marlous 7 november 2011 bij 18:35 #

    Voor kleurtje CC142 doe ik graag mee,
    wan tegen die mooie, zeeblauwe kleur zeg ik geen nee..
    Hij zou supergoed matchen met mijn nieuwe blouse,
    en hij past echt bij mij, is echt Marlous!
    Dat ‘ie mijn nagels verzorgt is helemaal fantastisch,
    want mijn nagels kunnen wel een oppepper gebruiken, en drastisch.

    Linkje: http://twitter.com/#!/lousje91/status/133596835192381442
    Ik volg ook op twitter en bloglovin, heb geliked 🙂

  9. Tedje 15 november 2011 bij 18:25 #

    Leuke winactie! Ik heb getweet (@teddlicious) en ik volg jullie op bloglovin’! Ik zou graag de paarse lak willen winnen, die lijkt me supermooi en ik heb nog geen paarse nagellak! Succes met het kiezen van de winnares!

  10. LindaB 15 november 2011 bij 19:30 #

    Leuke winactie, ik doe mee! De reden is dat ik zwakke nagels heb, wat ik ook doe. Dit, in combi met een nagellak tik is niet goed voor de nagels. Ik heb nog niets van Trind, maar heb er wel veel over gelezen. Ik ben benieuwd of het ook goed bij mij werkt. Ik zou graag de kleur CC142 willen winnen. Ik volg via bloglovin en twitter. Heb deze post geliked. Mijn twitternaam is LindaB1983 en ik heb ook getweet: https://twitter.com/#!/LindaB1983/status/136510013647749120

  11. Tedje 15 november 2011 bij 21:58 #

    oh ja de link van Trind werkt niet trouwens! maar ik volg ze al wel 😉

  12. LOUUUxxx (illegalnails) 15 november 2011 bij 22:23 #

    Hee beautystylista’s,
    Super leuk dat jullie ons hebben getweet over deze leuke winactie en ik (@LOUUUxxx) doe zeker mee,
    Ik heb het getweet en morgen zal ik jullie volgen via bloglovin’ dat kan nu niet want het is al half elf savonds en zit op mijn ipod 😉
    Super leuk echt waar, ik hoop dat ik een van de 4 gelukkige ben 😀

  13. LOUUUxxx (illegalnails) 15 november 2011 bij 22:30 #

    Nog even een reactie erachteraan hoor, 😉 welke kleur en waarom.
    De kleur: cc143 want ik laat ook voor de blog mijn nagels groeien alleen is mijn probleem dat mijn nagels heel ‘broos’ worden in de winter, ik zie dus een beetje op tegen de komende winter maanden 😦 terwijl ik deze maanden juist heel leuk vind en ik deze kleur er echt bij vind passen, ik heb veel kleren in deze teint en mijn ogen zijn blauwig! Ik heb zelf alleen een mini french manicure setje gekregen van Trind en vind het zo’n goed merk dat ik meer wilde! En nu deze actie super leuk! Echt waar

    Xxxx LOUUUxxx van Illegalnails

  14. Liann. 16 november 2011 bij 13:38 #

    Yaay, dit keer ben ik op tijd!!!
    Ik vind CC143 de mooiste kleur 😉

    Leuke actie meiden!!!

    X

Geef een reactie

