Nieuwe haarstijl!

9 Nov

Zoals ik jullie heb beloofd, zou ik een foto posten van mijn nieuwe haarstijl. Een dag van te voren begon het te kriebelen, lekkere spanning kwam langzaam omhoog zetten als ik eraan dacht. Eenmaal in de stoel, liet ik het maar over me heen komen & liet mijn vaste kapster haar werk doen. Eerst ging de schaar erin, waar normaal eerst de verf erin gaat voor m’n uitgroei – was het nu dus andersom. De schaar ging erin, en ik zag aardig grote plukken haar voor mijn doen naar beneden vallen. Uiteindelijk werd nog mijn kleur bijgezet, en resulteerde in het volgende:

Before:

After:

De volgende keer dat ik bij de kapper kom (over 6/7 weken) wordt het nog iets meer schuin geknipt, maar daar waren mijn punten aan de voorkant vandaag nog niet lang genoeg voor. Dus over 6/7 weken weer een nieuwe update met betrekking tot mijn haar 😉


Wat vinden jullie ervan? (:

4 Reacties to “Nieuwe haarstijl!”

  1. tirza. 9 november 2011 bij 16:16 #

    Ik vind het LEUK! 🙂

  2. Karen 9 november 2011 bij 19:00 #

    heel erg mooi!
    xx

  3. Liann. 10 november 2011 bij 12:03 #

    Ik had aan de hand van je tweets een grotere verandering verwacht, haha!
    Maar ik vind het wel erg leuk 🙂

  4. Larissa 10 november 2011 bij 17:11 #

    Staat je heel leuk:) echt!

Geef een reactie

