Swatches Essence Vampire’s Love

12 Nov

Sinds begin deze maand ligt de Essence Vampire’s Love collectie bij de Kruidvat en Trekpleister in de schappen. Deze collectie is geinspireerd op vampiers en griezeligheid. Je ziet dan vooral ook koele, donkere kleuren terug in deze collectie. Toen ik woensdag in Leeuwarden was, zag ik dat de collectie er nét was. Alles stond nog netjes en er was nog keus genoeg. Opzich sprak de collectie mij niet heel erg aan, maar ik heb wel twee mooie lakjes meegenomen. Deze zal ik voor jullie reviewen.

                                                                                                 02 Into The Dark & 01 Gold Old Buffy

Gold Old Buffy is een donker zwart/bruinige kleur met gouden shimmers. Het is een mooi donker lakje, wat door de lichtinval nogal van kleur kan veranderen. Gold Old Buffy dekt niet geweldig, je hebt zeker wel 2 tot 3 laagjes nodig. Na 1 laagje lijkt de kleur waterig, dus voor een goed resultaat kun je het best meerder laagjes gebruiken. Zeker een erg mooi lakje wat perfect geschikt is voor de herfst en de komende kerstdagen.

                                                                                   01 Gold Old Buffy – klik op de foto voor een vergroting

 

Into The Dark is mijn favoriet uit deze collectie. Het is een prachtige donker blauwe kleur met een zilveren shimmer. In tegenstelling tot Gold Old Buffy dekt deze wel perfect in één laagje. Blauwe nagellak wordt helemaal hot deze winter, dus met Into The Dark zit je helemaal goed!

 

Naast Gold Old Buffy en Into The Dark zijn er ook nog drie andere kleuren verkrijgbaar. Deze spraken mij niet erg aan omdat ik of al zo’n kleurtje had in mijn stash of de kleur gewoon niet mooi vond. Deze heb ik dan ook niet mee genomen. Het was trouwens erg lastig om de kleur zo goed mogelijk over te nemen op de foto’s. Er zitten een paar onscherpe foto’s tussen, maar de kleur is daarop wel natuursgetrouw.

Voor een prijs van €1,79 per lakje heb je 10 ml. De prijs kwaliteitverhouding is prima en de kleurtjes zijn erg mooi voor deze herfst en de aankomende feestdagen zoals al eerder gezegd. Essence Vampire’s Limited Edition is vanaf nu te koop bij de Kruidvat en Trekpleister filialen. Wees snel, wat op=op!

Wat vind je van deze lakjes en heb je al wat weten te bemachtigen van deze collectie of staat er al wat op je wishlist?

2 Reacties to “Swatches Essence Vampire’s Love”

  1. Karen 12 november 2011 bij 14:37 #

    ik vind ze erg mooi!
    xx

  2. Liann. 16 november 2011 bij 13:39 #

    Jammer dat die gouden niet goed dekt!
    Ik vind ze erg mooi 🙂

Geef een reactie

