Take That – Progress Live DVD

19 Nov

Vanaf gisteren is de DVD van de Progress Live tour te verkrijgen! Vooral voor de fans, like me (Lisanne), keken hier al weken/maanden naar uit; want als je eenmaal bij een concert was geweest, wil je de beelden weer zien en alle herinneringen opbrengen van die ene avond. Voor mij was die ene avond 18 Juli 2011, in de Amsterdam ArenA; waar ik al een maand of 8 kaarten voor binnen had. Samen met Ilse stonden we om 16:00u voor de ingang van het veld. Iets na kwart over 5 gingen de deuren open en werd het rénnen; de trappen op, de roltrap op, het veld over – op naar onze plek. Na een paar uur te wachten ging het los – wát een concert.

Toen ik donderdag de email kreeg van bol.com – met de mededeling dat mijn DVD opgestuurd was, maakte mijn hart al een klein sprongetje. Eindelijk weer alle beelden terug kijken, met alle gevoelens en emoties van de 18e Juli 2011. Toen ik gisteren thuis kwam na een lange (shop-)dag in Utrecht en Hoofddorp, lag de enveloppe al op me te wachten. Zonder te twijfelen stopte ik het schijfje in de DVD speler & begon met genieten. Wát een beelden, wát een sfeer, emotie en gá zo maar door. De beelden van elke song apart zijn meer dan prachtig, afgewisseld van kleur naar zwart/wit, waardoor een hele afwisselende DVD is ontstaan. Een absolute MUST voor de Take That fans die naar de tour zijn geweest, maar ook voor de mensen die de nummers van Take That leuk, of iets meer dan leuk vinden. Een full-concert registratie van een boyband die na 10 jaar weer bij elkaar kwam in origineel ‘format’ – een onbreekbaar format wat mij betreft!

Take That – Progress Live Tour – 19,99 EUR.

2 Reacties to “Take That – Progress Live DVD”

  1. Karen 19 november 2011 bij 11:59 #

    ik ben niet zo’n fan van take that
    maar af en toe hebben ze wel eens leuke liedjes 😀
    xx

  2. Nathalie 19 november 2011 bij 13:34 #

    Ik krijg ‘m van mijn vriend voor Kerstmis, nog zooo lang wachten… 😉 Ik kijk ernaar uit want ik ben ook n superfan (I loooove Mark!! ;)) die aanwezig was in de Amsterdam Arena! 🙂 En vanaf ik n nieuwe kans krijg, ga ik zeker terug, met of zonder Robbie Williams! 😉
    Het was echt wel super he, het concert! Dit was de eerste keer dat ik de kans had om te gaan, terwijl ik al fan ben van mijn elfde (ben nu 28! :D) dus ik vond het echt heel erg speciaal! 🙂 En ik kan niet wachten tot ik ’t opnieuw kan beleven op DVD! 🙂

    Leuk artikeltje! 🙂

    Liefs,
    Nathalie

Geef een reactie

