Review: Kruidvat nailpolish remover

24 Nov

Toen ik een tijdje terug bij het Kruidvat was, viel mijn oog op deze nagellak remover. De verpakking was anders, namelijk een pompje. Omdat ik hier erg benieuwd naar was nam ik deze voor een prijs van €2,99 mee. In de tussen tijd heb ik de nagellak remover goed kunnen testen, dus vandaag volgt er een review.

“Kruidvat Moisturising Nail Polish Remover reinigt gelakte nagels snel en gemakkelijk. Verrijkt met glucerine en panthenol om nagels in een goede conditie te houden en uitdroging te voorkomen. Ideaal voor zwakke en droge nagels. Ook geschikt voor kunstnagels. Aceton vrij. Aangenaam van geur.

Dankzij de handige doseerpomp met één hand te gebruiken. Één druk op de knop geeft de juiste hoeveelheid, zonder te knoeien.

Gebruiksaanwijzing: Wattenschijfje op de pompkop leggen en één keer indrukken. Het bevochtigde wattenschijfje enkele seconden op de gelakte nagel leggen en vanaf de nagelriem naar de nageltop afwrijven in één beweging. “

Wat dus erg speciaal is aan deze nagellak remover is dat deze een pompflacon heeft en dat deze geen aceton bevat. Ik gebruikte hiervoor ook altijd een nagellak remover zonder aceton, simpelweg omdat aceton je nagels uit droogt. Dat is dus zeker een groot pluspunt bij deze remover.

Wanneer je de dop opent komt er een vrij sterkte, zoete geur je tegemoed. Niet een geur wat bij een nagellak remover past. Persoonlijk vind ik de geur echt heerlijk, maar ik  kan het me voorstellen dat er mensen zijn die het te sterk vinden. Het is dus de bedoeling dat je een wattenschijfje op het pompje legt en één keer pompt. Hierdoor komt de remover op het wattenschijfje, zonder dat je morst. Ideaal voor onhandige mensen like me!

De nagellak remover werkt prima en haalt alle nagellak netjes weg. Wanneer je door je remover heen bent kun je de verpakking bewaren en deze weer vullen met een remover naar keuze.

Zelf vind ik het systeem echt heel handig. Je morst niet en je hebt de juiste dosering. Verder vind ik de geur ook heerlijk en het is een echte budgettopper.

De Kruidvat Moisturisting Nail Polish Remover is te koop bij het Kruidvat voor €2,99 heb je 175 ml.

Was jij bekend met die handige pompsysteem?

Eén reactie to “Review: Kruidvat nailpolish remover”

  1. Liann. 25 november 2011 bij 14:19 #

    Super handig! Het eerste wat ik ga aanschaffen als ik weer bij de kruidvat ben 🙂

Geef een reactie

