Etos Beauty Party

29 Nov

Afgelopen vrijdag had de Etos bij mij in de buurt een speciale VIP avond georganiseerd in het filiaal. Nu ligt het filiaal wel erg dicht bij mijn huis, namelijk op nog geen 50 meter lopen, dus dit kon niet overgeslagen worden.

Nog maar 1 stap binnen gezet kreeg ik al een drankje aangeboden, en kon je op je gemak rondlopen door de winkel. Ze hadden de acties uit de folder natuurlijk, en nog 10% korting op geuren en cadeauverpakkingen – natuurlijk voor de feestdagen! Verder waren er make-up artists van Maybelline, Bourjois en Rimmel London om advies te geven over producten en make-up trucs. Eerder de middag was ik al opgemaakt door de mevrouw van Bourjois – die een hele natuurlijke en nude look bij me gecreëerd had. Alleen stomme ik, heb ik geen foto’s van de look gemaakt; volgende keer beter! 🙂

Ook hadden de make-up merken aanbiedingen waarbij de artists stonden, zoals bij Rimmel – bij aankoop van 2 producten mocht je een 3e gratis uitzoeken uit een speciale bak bij de visagiste. Helaas hadden ze (nog steeds niet) de Kate Moss nagellakken, waardoor ik met lege handen bij de make-up weg liep. Natuurlijk ben ik niet met lege handen naar huis gegaan, want bij aankoop van 10 EUR uit het hele assortiment kreeg je een goodiebag met leuke producten. Bij ‘toeval’ moest ik weer scheermesjes hebben, en die kosten alleen al 14 EUR – maar ik wou ook wel een nieuw maskertje van Dr. van der Hoog proberen binnenkort – dus nam daar ook 1 van mee. En kreeg dus bij de kassa de goodiebag.

Eenmaal thuis ben ik gelijk met mijn neus in de tas gedoken, en vond het ene na het andere leuke product. Hieronder een foto van de producten:

Natuurlijk willen weten wat al die kleine dingen zijn, nou hierbij een lijstje met de producten en uitleg (van boven naar beneden & van links naar rechts):

– 2 DVDs: Girls’s Best Friend & Tricks of a Woman
– Nivea Pure & Natural Body Milk voor de droge huid
– Cetaphil Hydraterende Crème voor de gevoelige en droge huid
– Nivea Creme (uit de promotie met Rihanna)
– Weleda Arnica Massage-olie 10ml
– Weleda Duindoorn handcrème – intensieve en regenererende huidverzorging – 10ml
– Zarqa Black Mud Mask met zuivere Black Mud uit de Dode Zee – 50ml
– Andrélon – Iedere Dag 1 Minuut Masker – Care & Repair – 50ml
– Weleda Granaatappel setje bestaande uit: Handcrème (10ml), Dagcrème (7ml) & Douchecrème (20ml) (ter waarde van €8,95!)
–  En last but not least, nu niet gaan denken dat iedereen condooms heeft gekregen uit dat roze zakje van durex; nee er zitten massagestenen in. Van die hot-stones die je moet warm maken in kokend water & je dan kan masseren! Heer-lijk! Nu nog een slachtoffer vinden voor de massage .. haha!

Ik vond de goodiebag echt heel verrassend, en ga zeker alle producten wel gebruiken; van sommige zal ook nog wel een review op de site komen! Dus hou ons goed in de gaten! 😉

Eén reactie to “Etos Beauty Party”

  1. LindaB 29 november 2011 bij 20:33 #

    Wat een ontzettend leuke goodybag!!!! je bent goed verwend, ben benieuwd naar de reviews!

Geef een reactie

