Beats by Dr. Dre

30 Nov

Via Domien kwam ik op een artikel, wat gelijk mijn aandacht trok; de  kwam ik op het volgende promotie filmpje van de nieuwe Beats by Dr. Dre. Deze zullen in gelimiteerde oplage in 6 verschillende kleuren, namelijk: Rood, Oranje, Groen, Roze, Paars & Blauw. Waarschijnlijk zullen deze koptelefoons weer in dezelfde prijsrange vallen als de normale (witte&zwarte) Beats by Dr. Dre; dus tussen de €180 en €299 per stuk liggen. Persoonlijk vind ik dat érg duur voor koptelefoons, maar stiekem schreeuwt er iemand in me dat ik er 1 moet kopen (en helemaal in die leuke nieuwe kleuren!).

Kijk snel in het onderstaande filmpje naar de kleuren in het echt!

Wat vinden jullie van de  Beats by Dr. Dre? & natuurlijk de nieuwe kleuren?

Eén reactie to “Beats by Dr. Dre”

  1. Mariette 1 december 2011 bij 09:00 #

    Ik vind ze persoonlijk echt lelijk eerlijk gezegd…

    Liefs, Mariette

Geef een reactie

