Favorieten van de maand November

1 Dec

Na Laura haar favorieten van Oktober, is het deze maand mijn beurt; November!

Te beginnen met een nieuwe favoriete theesmaak voor de winter; Pickwick Caramalised Pear. Één van de nieuwe Delicious Spices, in een serie van 3 smaken; samen met Chocolate Mint & Smooth Chai. Waar mijn voorkeur en interesse echt naar uit ging was de peer smaak, omdat ik erg van zoete smaken hou. Direct toen ik de reclames zag van de smaken, ben ik de volgende dag naar de supermarkt gesprint en gelijk een bak thee gezet met de smaak. De Caramalised Pear smaak bevat (natuurlijk) peer en een vleugje kaneel en karamel. De geur die van de thee afkomt is meer dan fijn, want hij ruikt naar echte Hollandse stroopwafels! Wie wil er nou niet een kopje thee in de winter met een stroopwafel geur? Nou ik wel hoor! Een absolute aanrader om op de bank, met een dekentje de winterse dagen door te komen!

Absolute favoriet nummer 2 voor November is het nummer Joni van Julian Velard. Weer een nieuwe ontdekking, die mede door hulp van 3FM DJ Gerard Ekdom de ether in is geblazen; en op wát voor manier! En nu hebben de mannen van Rigby, laatst meegespeeld/meegezongen met Julian bij EKSTRA Weekend op 3FM. Het is een heerlijke versie geworden, waar ik nu iedere dag happy mee mag wakker worden als wekker. Een nieuwe ontdekking waar we hopelijk nog veel van gaan horen; Julian Velard!

En als laatste favoriet, is toch echt de Hand Repair van Trind Cosmetics. Waar Laura al een artikel over heeft geschreven deze maand, heb ik de grote tube gekocht op de Margriet Winterfair van paar weken geleden & ik ben verkocht. Een heerlijk zachte, lekker geurende en verfrissende handcrème, die ook nog eens enorm snel intrekt – wat wil je nog meer? Als je dus niks weet voor op je Sinterklaas of Kerst-verlanglijstje, en je verzorgt je handen maar al te graag, zet deze er maar op! En wie weet brengt Sinterklaas of de Kerstman de crème wel naar je toe 😉

Dit waren mijn favorieten van November; zitten er ook favorieten van jou tussen?

Eén reactie to “Favorieten van de maand November”

  1. Nathalie 1 december 2011 bij 13:25 #

    Leuke favorieten! Die Hand Repair lijkt mij ook wel wat! x

Geef een reactie

