Shoplog 02 December

3 Dec

Ik ben gisteren even met Susan de stad in geweest, voor een wedstrijd van WeAreFashion – maar daar later meer over. Ondertussen dat we aan de wedstrijd meededen, ben ik nog even wat winkels in en uit geweest & daarna heb ik ook nog even m’n slag geslagen. Hieronder de dingen die ik gisteren dus gekocht heb;

Ten eerste de false-lashes van de Etos & Catrice (Las Vegas LE). Na wat rondgekeken te hebben op wat collega-beautyblog’s werd ik ook wel erg nieuwsgierig naar de false-lashes van Catrice. Vooral de gekruiste wimpers vond ik echt een pluspunt waardoor ik ze toch maar gehaald heb. De bovenste false-lashes komen van de Etos, uit hun kerstcollectie. Deze zijn wat dikker en voller qua volume; ook zitten er kleine ronde glimmers op – waardoor het écht wimpers zijn voor een feestdag zoals kerst – waar ik ze dus waarschijnlijk voor ga gebruiken! En natuurlijk ook met Oud&Nieuw!
Nepwimpers: Catrice – Limited Edition €3,99 & Etos Kerstcollectie €4,99.

Na alle nail-art tutorials en challenges op andere sites, ben ik ook om! Ik wil ook me meer verdiepen in de nail-art van deze tijd – die echt héél erg interessant is. Ik heb al de Essence Dotting Tool & de kwastjes van de DA – maar nu dus ook de Essence Nail Art Stickers & Nail Art Jewels. De stickers bestaan uit 1 velletje met zogenaamde Sweet Romance stickers, als in hartjes en strikjes in verschillende kleuren & maten. De Jewels bestaan vooral uit veel glinsters; van rood tot zwart tot paars – het zit er allemaal in. Ook de vormpjes verschillen, want niet alleen ronde vormen zitten in het pakketje, maar ook sterretjes, druppelvormen en vierkantjes. Ik ga binnenkort dus maar eens experimenteren met deze tools!
Nail Art Accessoires: Essnece Nail Art Stickers – €1.29 & Nail Art Jewels – €2.49.

Verder ben ik nog bij The Sting naar binnen gesprongen, aangezien mijn huisgenootje daar werkt – wou ik even gedag zeggen. Maar m’n oog viel direct op deze schattige boxers. Normaal draag ik altijd Bjorn Borg boxers, maar dit lijkt me toch ook wel erg fijn! En als het toch niet fijn zit als ondergoed, ga ik ze maar gewoon als pyjamabroekje gebruiken 😉 Ik twijfelde tussen een maatje M en S; want normaal heb ik S – maar aangezien deze stof niet meerekt zoals elastiek heb ik toch maar even gepast. Toch paste een maatje S prima, want M stond bij m’n taille helemaal af. Ik heb dus een wit roze geblokte, een wit met lichtroze streepje en wit met roze kleiner blokje meegenomen. Nu hoor ik jullie denken, wat moet je met 3 van die dingen? Nou ze waren nu in de aanbieding van €9,95 per stuk naar €2,50 per stuk. Dus in plaats van €30,- heb ik nu maar €7,50 betaald! Is dat nou niet leuk shoppen? 😉 En kijk nou hoe schattig ze zijn!

2 Reacties to “Shoplog 02 December”

  1. Tessa 8 december 2011 bij 12:05 #

    Wat een superleuke Boxers zeg!

  2. Milady 9 december 2011 bij 09:39 #

    Die boxers zijn wel erg tof zeg!

Geef een reactie

