Review: 03 Applause Applause Essence

9 Dec

Je hebt al eerder op Beautystylista kunnen lezen over de LE Circus Circus van Essence. Deze ligt nu in de winkels, en wij reviewen vandaag de nagellak 03 Applause Applause voor jullie.

Toen ik woensdag aan het winkelen was, zag ik dat ze bij het Kruidvat de Circus Circus lijn al hadden liggen. Helaas had een vrouw voor me alle lipglossjes en ook erg veel lakjes meegenomen. Er stond alleen nog deze rode lak en de knalroze. Omdat knalroze niet echt bij me past, heb ik deze niet meegenomen. Wel baalde ik erg dat de lipglossjes er niet meer waren, die wou ik ook graag hebben. Maar helaas pindakaas, over op Applause Applause.

Applause Applause is een rood glitterlakje. De lak zelf heeft twee kanten: de ene kant heeft de rode nagellak en de andere kant de rode glitters. Je hoeft ze dus niet perse samen te dragen. Wel is dit natuurlijk erg mooi. Hieronder zie je de swatches. De glitter afzonderlijk, de rode afzonder en ze gecombineerd.

Bij alle swatches heb ik maar één laagje gebruikt. Je ziet dat deze lak perfect dekt met 1 laagje, super dus! Verder is het een mooie heldere kleur rood en is de combinatie van de rode en glitterlak echt een perfecte kerstcombi. Het kwastje is vrij dun, maar lakt prima.

Circus Circus is vanaf nu te koop bij Kruidvat en Trekpleister. Voor de lakjes betaal je 2,79.

Eén reactie to “Review: 03 Applause Applause Essence”

  1. Tessa 9 december 2011 bij 09:53 #

    Ik heb hem ook gekcht en ben er echt superblij mee!

Geef een reactie

