Birthday wishlist

24 Dec

Je hebt donderdag stiekem al kunnen lezen dat er een verjaardags winactie aan komt binnenkort. Dit betekend dus dat er iemand bijna jarig is. En jawel, dat ben ik, Laura. Om precies te zijn word ik op 11 januari 18 jaar. Nu denk je waarschijnlijk: leuk! Ga je natuurlijk autorijlessen nemen enzo. Ik zal je even uit de droom helpen: nope, daar wacht ik nog even mee! Tegenwoordig is het zo logisch als wat dat wanneer je 18 wordt, of zelfs al op 17,5 jarige leeftijd begint met lessen. Ikzelf heb hier nog totaal geen behoefte aan. Ik wil eerst mijn opleiding afmaken en daarna begin ik wel een keertje. Ook wil ik gelijk een autootje kunnen kopen, dus ik zal nog even moeten sparen de komende jaren. Maar hier heb ik geen enkel probleem mee. 😉

18 jaar worden betekend ook dat je zorgpremie betalen. Vanaf nu mag ik elke maand een fiks bedrag afstaan aan de Agis, snik. Stiekem hoopte ik dat ze me zouden vergeten of dat ik verkeerd in het systeem stond. Maar helaas .. ik heb al lang en breed een brief ontvangen met hoe en wat. Beetje jammer.

In de periode naar je verjaardag toe krijg je regelmatig de vraag wat je wilt hebben. Dit vind ik altijd zo lastig en vaak weet ik niet goed wat ik vragen moet. Meestal komt het neer op geld en cadeaubonnen, die natuurlijk ook altijd welkom zijn. Maar dit jaar besloot ik eens om bruikbare dingen te vragen, waar ik later ook nog wat aan heb. *kuch* wat een volwassenheid, ik word tenslotte 18. Hieronder mijn birthday wishlist:

– Het 88 matte eyeshadow palette. Dit lijkt me nu een erg handig palet, hoef je nooit weer van je leven oogschaduw te kopen praktisch. Liet ik het aan m’n moeder zien, zegt ze: ‘wat overdreven veel!’ En bedankt mam, bedenk ik eens wat ..

– Een schoenenrek. Als een echte schoenenfreak kan ik mijn schoenen eigenlijk bijna niet meer bergen. Alles ligt overal en nergens en vaak ben ik een deel van een paar kwijt. Een schoenenrek lijkt me hiervoor ideaal.

– Helmer kastje van de IKEA. Net zoals ik mijn schoenen bijna niet meer kan bergen kan ik ook bijna mijn make-up, verzorgingsproducten, schoolstencils, mappen en andere frutsels niet meer bergen. Ik had laatst een ladekastje gekocht, zo’n een van plastic met drie laden, maar die zitten zomaar vol.

– Tenslotte nog DA/Etos/HEMA cadeaubonnen of geld. Altijd goed en kun je altijd weer wat leuks voor halen.

 

2 Reacties to “Birthday wishlist”

  1. Mariette 25 december 2011 bij 12:06 #

    Gefeliciteerd!! Leuke tips heb je bedacht 🙂

    Liefs, Mariette

  2. Hermina 26 december 2011 bij 17:21 #

    HAha leuke dingen!;D Ik weet niet hoeveel dat schoenenrekje kost.. Maar bij Ikea heb je zo’n boekenkast voor 30 euro, is dat niet handiger om te kopen?;p er kunnen veel schoenen op, en het matcht je helmer kastje haha;D

Geef een reactie

