Laura haar favorieten van 2011 – Verzorgingsproducten

29 Dec

Eerder vandaag heb je mijn favoriete make-up producten al kunnen lezen. In deze post ga ik jullie mijn favoriete verzorgingsproducten laten zien. Kijk je mee?

Van links naar rechts zie je ..

Aussie Mircale Moist shampoo en conditioner – Aussie is een merk wat dit jaar weer naar Nederland gekomen is. Ik kende het merk niet, maar ik ben verkocht! Ik gebruik echt geen andere shampoo of conditioner meer. Deze shampoo en conditioner verzorgen mijn haar goed en ik merk ook echt dat het beter in model zit en dat mijn haar goed gevoed wordt. Zoals je op de foto kunt zien gaat de opgedrukte tekst er wel snel af, maar dat maakt natuurlijk niet uit.

Lush Lemony Flutter – Lush is ook een merk waar ik dit jaar mee heb kennis gemaakt. Lemony Flutter is mijn eerste Lush product en ik heb er zeker geen spijt van! Lemony Flutter verzorgd mijn nagelriemen goed en maakt een eind aan harde velletjes. Ik kan er niet meer zonder mee.

Rosebud Salve – Zonder deze lippenbalsem ben ik verloren. Dit is de enige zalf die korte metten maakt met velletjes en droge lippen.

Taft Volume mousse en hairspray – Deze twee producten gebruik ik alweer heel lang. Ik heb vaak met mousse dat het mijn haar erg vettig maakt en dat het zo plakt. Deze producten doen dat totaal niet. Het geeft erg veel volume zoals het belooft en het blijft de hele dag prima in model.

Garnier Essentials 2 in 1 oogreiniging –  Deze make-up remover heb ik misschien al wel 7 keer opnieuw gekocht. Ik ehb verschillende removers gehad, maar ik wil echt niet anders meer. Deze remover bestaat uit twee delen: olie en één op waterbasis. Deze moet je even door elkaar schudden en dan kun je het gebruiken. Het verwijderd gemakkelijk (waterproof) make-up en laat geen vettig laagje achter.

Kruidvat Tea Tree scrubcreme – Deze gezichtsscrub is erg fijn in gebruik. Mijn huid reageert er goed op en dat is lang niet bij alle scrubs zo. Een prima scrub die mijn huid babyzacht maakt.

In de watten lipscrub – Deze scrub is ideaal voor droge lippen. Eerst even scrubben met deze suikerzoete lipscrub en daarna een flinke laag Rosebud salve op m’n lippen smeren. Zo kom in de koude winter wel door.

Clarins eclat du jour dagcreme – Deze dagcreme matteert mijn huid en voedt deze tegelijktijd ook. Het is een erg fijne dagcreme die ik met plezier elke dag gebruik. Ik merk echt wel verschil tussen een dagcreme van de Etos en deze van Clarins. Het is me zeker het geld waard geweest.

Clarins eclatu du jour reinigingsgel – Inmiddels is dit al mijn tweede tube van dit fijne spulletje. Hier heb ik al eens eerder een revieuw over geschreven, klik hier.

Clarins huile lotus – Deze gebruik ik als nachtcreme, deze olie trekt in mijn huid en maakt mijn huid erg zacht. Ik merk ook dat het mijn huid erg voedt en zie ook zeker dat mijn huid meer is opgeknapt na gebruik van onder andere dit product. Ook dit is het geld waard geweest.

Wat waren jou favoriete verzorgingsproducten van 2011?

Geef een reactie

