Shoplog 03/01/12

4 Jan

 

2012 is nog maar vier dagen bezig en ik heb mijn eerste aankoopjes alweer gedaan. Bij een nieuw jaar horen goede voornemens. Nu ben ik hier meestal niet zo’n voorstander van, maar ik heb me voorgenomen om dit jaar minder geld uit te geven en meer te sparen. Ik koop namelijk té vaak spulletjes die ik al heb (lees: nog een lipgloss of nagellak, terwijl ik er thuis genoeg heb liggen) of ik koop producten die in de aanbieding zijn maar die ik helemaal niet nodig heb. Er hoeft maar een rode kortingsticker op te zitten of 1+1 gratis te zijn of mijn hart maakt al een sprongetje. Anyway, vandaag ben ik wezen winkelen en dit was voorlopig de laatste keer. Ik ga niet helemaal een no-buy houden, ik koop namelijk nog wel gewoon spullen die ik nodig heb, maar ik ga wel flink minderen.

 

Winterglow – €1,50 ~ Lavendel – €2,49 ~ Jasmijn – €2,49

Als eerste heb ik bij de Xenos drie geurpotjes gehaald. Ik zag namelijk een tijdje geleden Dr. Oz (komt nu in plaats van Oprah) en daar hadden ze het over hoofdpijn. Hij vertelde dat de geur van lavendel helpt tegen hoofdpijn. Zelf heb ik regelmatig last van hoofdpijn, ik ben er erg vatbaar voor. Ik hoef maar een stressmomentje te hebben of ik heb hoofdpijn. Ik had er nog nooit eerder van gehoord dat lavendel tegen hoofdpijn werkt, dus ik vond het zeker de moeite waard om dit uit te proberen. Het zou toch een goede combi zijn: je hoofdpijn verdwijnt en je kamer ruikt heerlijk! Eenmaal bij de Xenos zag ik dat er nog veel meer geuren waren. Omdat ze erg goedkoop waren besloot ik ook nog om de geuren jasmijn en winterglow mee te nemen. Ik ben erg benieuwd of het echt zal werken, ik heb het in elk geval al in mijn kamer staan en de geur is in elk geval heerlijk. 😉

 

 

In de folder van het Kruidvat las ik dat ze plastic mandjes in de aanbieding hadden: 4 stuks voor 99 cent. Dit is natuurlijk een koopje en omdat ik wel weer wat mandjes kon gebruiken kocht ik twee setjes en had ik dus acht mandjes voor €1,98.

 

Ook heb ik nog een aantal make-upjes gekocht. Bij de Tuinen kocht ik de Burt’s Bee lipbalm voor €3,99. Deze heb ik nog niet eerder gebruikt, maar ik heb er vele positieve verhalen over gehoord. Hij schijnt namelijk je lippen niet uit te drogen wat Labello nog wel eens wil doen.

Bij de HEMA kocht ik twee glitterlakjes: de gouden in de kleur 03 en de zwarte in de kleur 04. Laatst had een collega van mij de zwarte glitterlak op. Deze vond ik haar zo leuk staan! Ze nam de volgende dag het lakje voor me mee, zodat ik ‘m op kon doen. Na twee laagjes dekt deze lak perfect, dus besloot ik om deze te halen. Eenmaal voor het schap vond ik de gouden lak ook erg leuk, dus voor €2,- per stuk nam ik ze mee.

Bij de Kruidvat kocht ik ook nog twee Catrice producten. De aanbieding van vorige week van 1+1 gratis op Catrice had ik natuurlijk geactiveerd. Omdat onze Kruidvat geen Catrice verkoopt, kon ik deze mooi hier halen. Ik heb een wenkbrauwpotlood gekocht in de kleur 020 Date With Ash-ton en een blush duo in de kleur Peach Sorbet.

Het zal zeker lastig worden om minder te gaan kopen, zeker met goede aanbiedingen. Maar ik ga ervoor en zal hier zeker over updaten!

Heb jij nog aankoopjes gedaan & heb je ook goede voornemens?

5 Reacties to “Shoplog 03/01/12”

  1. Mariette 4 januari 2012 bij 13:56 #

    Ik ga binnenkort ook weer een shoplog laten zien en heb ook zeker voornemens!! Ze staan al gepubliceerd op mijn blog :).

    Liefs, Mariette

  2. thebloggingsisters 4 januari 2012 bij 15:07 #

    Leuke aankoopjes! Vooral die van Catrice
    x

  3. Biby 6 januari 2012 bij 17:52 #

    Hoi, hoe ruiken de geurstokjes? Ik ben op zoek naar lekkere maar heb steeds miskopen 😦 ben is heel benieuwd hoe je deze vindt.

    Gr, Biby

  4. Laura 6 januari 2012 bij 18:02 #

    Hi Biby, op het moment heb ik de lavendel geur staan. Deze heeft een licht zoete, bloemige geur die zeker niet te overheersend is. Persoonlijk vind ik het een aangename geur, maar dit verschilt natuurlijk per persoon. 😉 Ik zou gewoon eens naar een winkel gaan en aan de geurtjes snuffelen. Vaak hebben ze testers staan en meestal ruik je het ook wel door de verpakking.

    • Biby 6 januari 2012 bij 19:06 #

      Hai! Nou dat is het juist, die goedkopere kan je nooit testen helaas maar misschien moet ik het gewoon proberen 😛 Bedankt voor je reactie!

Geef een reactie

