Review: MAX Double lash effect waterproof mascara

7 Jan

Een tijd geleden was ik bij de Action en bij het make-up schap viel mijn oog op deze mascara. Hij zag er erg stylisch uit en de prijs van €0,98 bracht me niet aan het twijfelen en nam ik deze mee. Inmiddels heb ik ‘m goed kunnen testen en vandaag laat ik jullie weten wat ik van deze mascara vond. Zijn goedkope producten nu altijd zo slecht of zijn er ook fijne budget varianten? 

De MAX mascara komt in een erg hygiënische verpakking. Namelijk zijn het borsteltje en de flacon met mascara gescheiden, waardoor je zelf de mascara ‘opent’. Dit komt vast vaag over, maar ik heb helaas geen foto gemaakt van de verpakking van de mascara. Als je even googlet weet je wat ik bedoel. 😉

Het borsteltje is van rubberen/plastic haartjes wat ervoor zorgt dat het borsteltje erg flexibel is. Zo kun je gemakkelijk bij al je wimpers. De mascara scheidt mijn wimpers prima en geeft geen klonters. Dit had ik zeker niet verwacht van zo’n goedkope mascara. Ik heb de waterproof variant en ik kan je zeggen: deze is ook écht waterproof. Ik ben door hoosbuien gefietst maar mijn mascara zat nog altijd op zijn plek en ik had zeker geen zwarte panda ogen. Dit had ik ook zeker niet verwacht, al met al een prima mascara dus! Er zit alleen een klein minpuntje aan .. de mascara droogt vrij langzaam. Hier moet je zeker wel rekening mee houden omdat je anders wanneer je te hard knippert een mooie afdruk onder/boven je oog hebt staan. Dit wil je natuurlijk niet en zeker niet wanneer je al een mooie ooglook hebt gemaakt. Dit is het enige nadeel en deze vind ik ook wel wat onhandig. Vooral als je snel moet. Maar wanneer de mascara eenmaal is opgedroogt is het een hele fijne mascara!

Alles nog even op een rijtje:

+ Scheidt de wimper mooi

+ Geeft geen klontjes

+ Geeft volume en lengte

+ Flexibel borsteltje

+ Is waterproof

+ Goedkoop: €0,99

+ Niet getest op dieren (!)

 

– Droogt langzaam

Heb jij deze mascara wel eens geprobeerd en wat vind je ervan?

2 Reacties to “Review: MAX Double lash effect waterproof mascara”

  1. Mariette 7 januari 2012 bij 12:03 #

    Ziet er goed uit!!
    Btw alleen je eerste foto is jammer genoeg erg wazig…

    Liefs, Mariette

  2. Bertine 8 januari 2012 bij 17:11 #

    Zo dat valt echt mee voor 1 euro!!

Geef een reactie

