It’s my birthday + winactie!

11 Jan

Jaaaa, hiep hiep hoera, Laura is vandaag eindelijk 18 jaar! Om precies te zijn werd ik om 20.32 geboren, dus helemaal ‘echt’ jarig ben ik nu nog niet. Echt ongelooflijk snel gaat alles voorbij. Inmiddels ben ik 18, moet ik zelf mijn zorgverzekering etc. betalen en begin je een grote verantwoording voor jezelf te dragen. Best spannend natuurlijk, maar dat komt vast goed. 😉 Maarrrrr .. wie jarig is trakteert natuurlijk. En daarom hebben we een winactie voor jullie. Je kunt kans maken op een leuke goodiebag!

Wat kun je winnen?

– Kate Moss lipstick in de kleur 10

Oorbellen met een mooie doorzichtige steen

– Catrice eyeliner in de kleur black

Proefjes van Cacoa Butter en Dove

Alle producten zijn nieuw en ongebruikt.

Dit alles zit in een shiny make-up tasje wat je er dus ook bij krijgt. Best leuk toch? En het leuke is dat je er helemaal niet veel voor hoeft te doen.

Wat moet je doen?

Volg BeautyStylista op twitter en tweet het volgende bericht:

Hoera, Laura van @BeautyStylista is jarig! Ik maak kans op een goodiebag, doe jij ook mee? Kijk op: http://bit.ly/xZyHlU

– Volg BeautyStylista op Facebook

– Laat een reactie achter met dat je mee doet & de stappen die je hebt ondernomen

De winactie loopt twee weken. Je hebt de tijd om mee te doen tot 25 januari 2012 tot 23.59u. De volgende dag zullen wij contact met de winnaar opnemen die random wordt gekozen. Laat hierom een geldig mailadres achter in het daarvoor bestemde vakje.

Good luck ladies!

NB — > Wij zijn niet aansprakelijk voor de eventuele fouten van TNT Post/ Post NL. Wij zullen het pakketje zo zorgvuldig mogelijk verzenden, we weten natuurlijk niet wat er in tussen tijd kan gebeuren. 

6 Reacties to “It’s my birthday + winactie!”

  1. Mariette 11 januari 2012 bij 10:18 #

    Gefeliciteerd meid!
    Ik laat deze actie aan mij voorbij gaan, ik ga bijna alles toch niet gebruiken…

    Liefs, Mariette

  2. Liann. 11 januari 2012 bij 12:03 #

    Gefeliciteerd meis! Een fijne dag vandaag! X

  3. Elien 11 januari 2012 bij 13:33 #

    gelukkige verjaardag!!
    ik doe graag mee!!
    ik volg je op facebook en twitter en heb getweet: https://twitter.com/#!/2Elien/status/157077413891809280
    liefs,

  4. LindaB 11 januari 2012 bij 21:32 #

    Nu het half negen is geweest: officieel jarig, gefeliciteerd!!!!
    En ik doe mee met de give away, ik heb de fb geliked (linda brouwers) en volg via twitter en bloglovin. Mijn twitternaam is LindaB1983 en heb getweet:https://twitter.com/#!/LindaB1983/status/157197797177827329

  5. vere 12 januari 2012 bij 18:31 #

    gefeliciteerd
    ik heb geen facebook maar heb de tweet wel gestuurd en ik volg je op bloglovin en like dit artikel

  6. Maaike 19 januari 2012 bij 16:06 #

    Aaaahh, ik doe hier héél graag aan mee! 😀 Echt een super leuke winactie! ^^
    Ik heb het getweet, ik like je op Facebook én Bloglovin! ^^

Geef een reactie

