Tip van de Week: Follow Your Bliss

28 Jan

Na een lange tijd weer eens een Tip van de Week; en niet zo’n kleine ook – want ik word er al heel hebberig van als ik nog geen minuut op de site ben gaan kijken. Het gaat over de webshop Follow Your Bliss – met armbanden, kettingen & oorbellen voor elk wat wils met een speciale betekenis. Just to spread the bliss!

Op de site wordt het volgende vermeldt over de betekenis:
Follow your Bliss
: FYB wil je inspireren om je hart te volgen en te doen in het leven dat jou gelukkig maakt. ‘Bliss’ betekent niet voor niets; the highest degree of happiness. Onze inspirational accessories vormen een dagelijkse reminder om op zoek te gaan naar jouw eigen ‘Bliss’ en deze te volgen.”

Misschien kennen jullie de armbanden wel van Paul TVOH Turner, die ze met veel plezier droeg in de liveshows van het programma. De armbanden worden zelf ontworpen en op maat gemaakt indien nodig, want de ene vrouw heeft veel dunnere polsen als de ander natuurlijk. Een dilemma waar ik veel mee te maken heb; dunne polsen. Hier heeft Natalia van FYB dus een prachtige uitvinding op; armanden in 4 verschillende maten; XS tot en met XL – dit betekend van 15cm doorsnede tot 19cm. Dit is heel makkelijk te meten door een meetlint om je pols te doen en er ongeveer 1.5 à 2cm bij op te tellen. Ideaal als je het mij vraagt! Ze zijn ook nog eens heel betaalbaar, gemiddeld betaal je 19 EUR voor 1 armbandje waar je dus je polsen práchtig mee kan aankleden.

Van dezelfde steentjes en hangers aan de armbanden, heeft Natalia dus ook oorbellen en kettingen in haar collectie. Van Swarovski Sparkle oorbellen tot Buddha Love Kettingen, stuk voor stuk pareltjes! Waar ik ook nog smoor verliefd, en dan overdrijf ik écht niet, op ben geworden zijn de ringen van Follow Your Bliss. Ik ben de laatste tijd steeds meer into de ringen met enorme stenen geworden, en deze liefde beantwoord FYB perfect! Vooral de ene met de bruine steen met een kikker op de zijkant is een favoriet van me! De ringen zijn wel wat duurder dan de armbanden gemiddeld, maar dan krijg je er ook echt een prachtig sieraad voor terug.

Heb ik je nieuwsgierig gemaakt naar de collecties van Natalia van Follow Your Bliss? Neem dan snel een kijkje in haar webshop – Follow Your Bliss!

3 Reacties to “Tip van de Week: Follow Your Bliss”

  1. Mariette 28 januari 2012 bij 18:35 #

    Heel erg mooi!! Leuke webshop :).

    Liefs, Mariette

  2. Beauty Koning 29 januari 2012 bij 00:42 #

    Prachtige sieraden om te zien, ik weet niet of ze van de webshop zijn, but I like it! 😀 Je hebt mij nieuwsgierig gemaakt, ik ga even een kijkje nemen. 🙂

Geef een reactie

