NOTD: Nicki Minaj for OPI

29 Jan

Na een tijdje gewacht te hebben, was het deze maand eindelijk zover; de Nicki Minaj collectie voor OPI. Kleuren die eruit springen door opvallende glitters of juist knallende kleuren. Iets waar Nicki Minaj ook voor staat – opvallende verschijningen! Met hulp van de OPI lijn, kun je je een beetje wanen in de wereld van deze R&B lady. Zelf ben ik helemaal gek op de Pink Friday, zoals de naam al verraad – de roze variant in de collectie. Maar aangezien ik al zoveel roze lakjes heb, sla ik deze variant denk ik maar over.

Nu heeft een vriendin van me, Sandra, wel de stoute schoenen aangetrokken en 3 van de 6 lakjes gekocht om haar uitgebreide OPI collectie uit te bereiden. Dit is wat ze erover te zeggen heeft:

“Ik heb van de week 3 nieuwe kleuren van van OPI gekocht; Pink Friday, Metallic 4 Life & FLY. Ik ben zwaar verslaafd aan OPI nagellakjes. De OPI nagellak blijft heel lang mooi. Ook als je bijvoorbeeld je huis hebt schoongemaakt of vaak met je handen in het water zit blijft de nagellak mooi. OPI nagellak is echt een super aanrader!”

Hebben jullie ook jullie slag geslagen bij de Nicki Minaj for OPI collectie? Zo ja, welke kleur(en)? 🙂

3 Reacties to “NOTD: Nicki Minaj for OPI”

  1. Mariette 29 januari 2012 bij 16:49 #

    Ik wil de hele collectie misschien kopen via EBay.

    Liefs, Mariette

  2. Paola 29 januari 2012 bij 18:15 #

    Ik vind het echt mooie lakjes, maar best prijzig!

  3. donya 7 februari 2012 bij 15:12 #

    heee, ik heb de hele collectie ! plus display, ik hou echt van nicki minaj, ik vind vooral ‘pink friday’ en ‘did it on em’ mooi 🙂

Geef een reactie

