Shoplog 01 Februari 2012

1 Feb

Na mijn eerste tentamen van afgelopen maandag, had ik nog wat speling voordat ik naar m’n werk moest; dus kon ik nog even kijken in de binnenstad. En natuurlijk kwam ik niet met lege handen aan bij m’n werk 😉 Dus hierbij een klein shoplogje;

3 Soorten lint voor Valentijnsdag, maar ook enorm leuk om natuurlijk zo om een pakje heen te doen voor een verjaardag of feestdag 🙂 Er staat helaas niet op hoeveel meter er per lint of totaal op staat, maar je betaald er maar €0,99 voor bij de Blokker. Koopje toch? 😉

Ik was al langer op zoek naar een schattige sleutelhanger voor mijn sleutelbos, die nu alleen versierd wordt met een oranje klomp. Héél nationalistisch, I know, maar ik heb ‘m gekregen van een oude man op de dag van de Finale van het WK in Zuid-Afrika in Amsterdam – dus er kleven nog al wat herinneringen aan 🙂 Deze vrolijke sleutelhanger mag voortaan ook deel uitmaken van mijn sleutelbos, voor maar €1,99 bij de Blokker te verkrijgen!

Naast die schattige sleutelhanger van hiervoor, komt ook dit lompe zilveren/witte ding eraan te hangen binnenkort. Hoe vaak het wel gebeurd dat ik mijn sleutels kwijt ben, zijn inmiddels ontelbaar! Laatst zag ik in de folder van, ja weer de blokker, deze KeyFinder staan. Lijkt mij echt méér dan ideaal – enige wat je hoeft te doen is te fluiten & het apparaatje gaat af om je sleutel te vinden. Ik heb ‘m nog niet getest omdat ik voorlopig nog druk bezig ben met leren & tentamens maken & lijkt me nou niet echt handig als dat ding afgaat in de tentamenhal 😉 Als je geluk hebt kun je ‘m nog krijgen voor €1,- bij dus de Blokker!

Sinds kort is de nieuwe Luminelle collectie te verkrijgen bij Yves Rocher. Natuurlijk ben ik direct even gaan kijken & mijn oog viel direct op deze gloss genaamd 11. – Rose Léger. Een mooie volle roze kleur met een mooie shimmer. Na even getest te hebben op m’n hand was ik helemaal verkocht; en nam ‘m mee.  Tot 14 Februari is de gehele Luminelle collectie met aantrekkelijke kortingen verkrijgbaar in de Yves Rocher winkels;  normaal voor €6,95 per stuk – maar met de korting €3,95!

Na alle blogs en sites al een artikel hierover te hebben gelezen was ik toch wel érg benieuwd naar de nieuwe Chocomania Limited Edition lijn van The Body Shop. Dus ook daar nog even langsgegaan, en ik werd stápel verliefd op de geur alleen al. Laat staan van de geweldige body scrub, body crème & shower cream. Kijkend naar mijn budget voor de komende weken; ben ik alleen maar voor de shower cream gegaan, voor €6,-. Deze heb ik nog niet gebruikt, maar zodra ik deze onder de douche getest heb – komt hier natuurlijk een berichtje over op de site! 🙂

Naar welke review zijn jullie het meeste benieuwd? De lipgloss of de Chocomania shower cream?

4 Reacties to “Shoplog 01 Februari 2012”

  1. Mariette 1 februari 2012 bij 18:10 #

    Aaahh ik wil dat fluit ding! Ik ga echt zsm mogelijk naar de blokker for sure…

    Liefs, Mariette

  2. Bertine 7 februari 2012 bij 12:32 #

    Die sleutelbos is leuk!! En die lipgloss lekker goedkoop:)

  3. Nathalie 9 februari 2012 bij 14:11 #

    Leuke spulletjes! En zeker voor dat geld! x

  4. Astrid 10 februari 2012 bij 21:51 #

    Leuke dingen heb je gekocht! 🙂

    xx Astrid

Geef een reactie

