NOTD: Carnival Lights ft. Welcome to Roosywood

10 Feb

Vandaag laat ik aan jullie een voor mij gouden combinatie zien. Een tijdje geleden had ik al de Carnival Lights van China Glaze in mijn bezit. Het lakje is door de vele glitters redelijk sheer, dus het heeft eigenlijk een goede basis nodig waar de glitters overheen komen. Toen ik woensdag bij de Trekpleister was, maakte mijn hart een sprongetje toen ik zag dat de nieuwe producten van Catrice in de schappen lagen. Op internet had ik Welcome to Roosywood al gezien en deze leek me erg geschikt als ondergrond in combinatie met het lakje van China Glaze.’

Eenmaal thuis gekomen heb ik het gelijk uitgeprobeerd & zie hieronder het resultaat. You like? I do!

2 Reacties to “NOTD: Carnival Lights ft. Welcome to Roosywood”

  1. Mariette 10 februari 2012 bij 12:10 #

    Mooie combie!

    Liefs, Mariette

  2. Jennifer 10 februari 2012 bij 16:57 #

    Leuk bedacht! En de nieuwe catrice lak vind ik toch wel erg mooi. Die ga ik binnenkort halen!

Geef een reactie

