Swatch Luminelle Lipgloss

11 Feb

Zoals jullie wellicht hebben gelezen in mijn shoplog van 1 Februari, had ik een roze lipgloss meegenomen van Yves Rocher. De nieuwe lijn van het merk ligt per begin Februari in de winkels, en is echt prachtig. Ik nam de lipgloss Rose Léger mee. Een vol roze kleur die toch lichtjes vervaagt als je ‘m aanbrengt. Voor een neutrale en verzorgde kleur op je lippen is dit een perfecte kleur.

Zoals je kan zien op de foto, is de flacon in een vrolijke vorm gemaakt – met bloemetjes & een doorzichtige verpakking waardoor gelijk de kleur goed naar voren komt. Ook valt de applicator op, want het lijkt totaal niet op een ‘normale’ vorm zoals je wellicht gewend bent. Maar door de aparte vorm van de applicator, krijg je heel makkelijk de lipgloss aangebracht tot in de hoekjes waar je normaal lastiger bij komt.

Natuurlijk ook even een foto gemaakt van de gloss aangebracht op m’n lippen. Toen ik ‘m afgelopen week voor het eerst op had kreeg ik gelijk al complimenten van m’n moeder & vriendinnen dat ik zo’n mooie kleur/verzorging op m’n lippen had. Dus oordeel zelf:

Ik vind de kleur echt prachtig, blijft ook lang genoeg zitten in plaats van dat je om het uur moet bij stiften. De shimmer in de gloss geeft nog een mooie gloed, waardoor je lippen heel goed verzorgd lijken en natuurlijk ook zijn! Tot 14 Februari krijgt iedereen nog korting op de nieuwe Luminelle producten van Yves Rocher. Zoals deze lipgloss is dan van €6,95 naar €3,95! Dus rennen!

2 Reacties to “Swatch Luminelle Lipgloss”

  1. Paola 11 februari 2012 bij 19:51 #

    Klinkt erg fijn en ziet er goed uit!

  2. Angélique (@AngeliqueSSL) 11 februari 2012 bij 23:23 #

    Mooi!

Geef een reactie

