Tip: Tas bij Kruidvat

13 Feb

Ik heb een hele leuke tip voor jullie. Zaterdag zat ik wat door de folders te bladeren en toen viel mijn oog op deze toffe tas in de folder van het Kruidvat:

Verder weet ik niet hoe de tas is en of het fijne kwaliteit is. Maar leuk zien ze er zeker uit & ik ga van de week zeker even langs om te kijken of het wat is.

3 Reacties to “Tip: Tas bij Kruidvat”

  1. Mariette 13 februari 2012 bij 12:27 #

    Best leuk, maar ben bang voor de kwaliteit…

    Liefs, Mariette

  2. Liann. 13 februari 2012 bij 12:35 #

    Die ziet er leuk uit!

  3. Juliette 21 februari 2012 bij 13:20 #

    Leuke tas, een look-a-like van de cowboysbag.
    Maar ik denk inderdaad dat de kwaliteit niet goed is.

Geef een reactie

