NOTD: Trind LE Caring Color I

23 Feb

Zoals ik jullie beloofd had, zou ik 1 voor 1 de lakjes van de nieuwe Trind Limited Edition behandelen als NOTD. Hierbij dus deel I; de no. CC149 – Lavender Blue.

Zoals te zien op de foto, is het een frisse blauwe kleur met een prachtige finish. De flacon ligt, wat mij betreft, erg prettig in de hand onder het lakken. In de onderstaande foto heb ik meeste nagels maar 1 keer hoeven lakken als je ‘m dik genoeg aanzet. Indien je een hele intensieve blauwe kleur wil, zou ik aanraden om het wel 2x te lakken. De lak heeft 3 volle dagen bij mij gezeten toen ‘ie z’n eerste scheurtjes begon te vertonen. Maar deze keer met niet zo’n speciale topcoat – blijft ‘ie toch nog lang zitten!

Een hele mooie pastel kleur die, volgens mij, iedereen in z’n stash zou moeten hebben. Vanaf medio Maart kan je deze kleur, en ook de 3 andere, vinden bij de verkooppunten van Trind – Etos, DA & Douglas. Hier betaal je €9,95 voor een flacon van 9ml.

 

2 Reacties to “NOTD: Trind LE Caring Color I”

  1. Mariette 23 februari 2012 bij 21:04 #

    Wat een mooie kleur zeg van Trind! 😀

    Liefs, Mariette

  2. Vera 24 februari 2012 bij 14:57 #

    Wat een mooi fris kleurtje! Echt perfect voor het aankomend seizoen! 🙂

Geef een reactie

