Style Guide

25 Feb

Sinds dit voorjaar weer helemaal een trend; pastelkleuren. Persoonlijk vind ik in combinatie met pastelkleuren & een donker kleurige chino broek helemaal het einde! Voor nog geen 40 EUR heb je een prachtige donkergrijze chino op welikefashion.com – stiekem ben ik zelf verliefd geworden op de broek & zit ik nu serieus erover na te denken om die te bestellen 😉 Dus wellicht zie je ‘m binnenkort in een shoplog langskomen. De grijze broek gecombineerd met een pastelroze shirt van Soaked in Luxury, onder het geweldige glittervestje (ook) van welikefashion.com, die perfect aansluit op de kleur van de broek. De glitters van het vestje komen weer terug in de shining pumps van Dolcis, waar je voor 59 EUR een uitermate party-pump kan toevoegen aan je collectie. Om de outfit af te maken, heb ik natuurlijk ook accessoires geselecteerd, die er volgens mij perfect bij passen. Niet te opvallend en overdreven door de glitters in het vestje, anders wordt het wel heel erg over de top!

Wat vindt jij van de nieuwe pastel kleuren trend & deze outfit?

3 Reacties to “Style Guide”

  1. Vera 25 februari 2012 bij 11:07 #

    De pumps en de top vind ik erg tof!

  2. Mariette 26 februari 2012 bij 16:53 #

    Hmm, de dingen die je hebt uitgekozen vind ik persoonlijk niet zo heel erg leuk, sorry!

    Liefs, Mariette

Geef een reactie

