Nieuwe Essence display

26 Feb

Sinds kort is Essence met nieuwe seizoenproducten gekomen, en ook in Groningen zijn de eerste displays gesignaleerd; hierbij de eerste foto’s!

De nieuwe displays, 2 meters in dit geval – dit betekend dat er 2 aparte displays van Essence te vinden. Alle nieuwe producten zijn in de 2 displays al te vinden, van mascara’s tot oogschaduws, tot nagellakken. Alles is er te vinden!

De nieuwe nudes in de collectie, 7 nieuwe prachtige kleuren lijken het zo op het display & potjes; van heel licht beige tot licht bruinig. Stuk voor stuk erg mooi, zo mooi dat ik niet eens kan kiezen! 😉 Voor €1,29 per potje ben je al eigenaar van een mooie Nude lak!

Waar iedereen op zat te wachten (toch?) – de nagellak duo’s van Essence. Na de Limited Edition van Circus Circus werd half Nederland verliefd op deze duo’s; zo ik dus ook! Zelf heb ik de 2e van rechts gekocht – de combinatie van Boys Are Back In Town & It’s Just A Little Crush. Hiervan zul je binnenkort de swatch van kunnen verwachten.

Heb jij de nieuwe Essence collectie al gespot of gekocht?

2 Reacties to “Nieuwe Essence display”

  1. Vera 26 februari 2012 bij 10:50 #

    Ik ben benieuwd naar de swatches! Ik heb de flakies special effect topper en een colour & go lakje gekocht, but there is more to follow 😉

  2. Mariette 26 februari 2012 bij 16:31 #

    Ik vind dat er best wel leuke nieuwe kleuren tussen zitten!

    Liefs, Mariette

Geef een reactie

